![]() |
Skulle vi centrera till södra Sverige, så kommer vi nog inom kort inte ha en enda svensk med framgångar inom travet...faktum är ju att vi redan är på väg dit och därför tycker jag att vi ska heja på sundsvallsbon...
|
Citat:
Och vem är du? Är det inte du som bor i Thailand? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Den styrningen är han nöjd med den gode, Marc!!!
|
Tysk o sundsvallsbo...vad trevligt det skulle vara med lite svenskar, som det var förr...glömde att Sundsvall ligger i Sverige, tror dessutom att dom har ett IKEA-varuhus;)...
|
Cab Lane var urusel. Borde ha hållit till en plats.
|
Kontio/Nurmos är pensionärer! Adielsson har tappat 50% jämfört med glanstiden och jag är så förbannad!!!!
|
8 hästar klara till derbyt. Fem från Solvalla och tre från Jägersro. Vilken utveckling stall Lugauer har. Två vinnare nu i uttagningarna och på köpet fick den på förhand värsta utmanaren till världsstjärnan Camp Bahia nu dåligt spår i finalen så ingen tvekan om vem som blir jättefavorit i finalen.
|
Citat:
|
Citat:
Ja, hör nu i intervjun att han inte trodde att Erik skulle gå fram i dödens igen, utan sitta kvar i rygg - jag trodde den gode Marc räknat ut detta, därför höjde jag styrningen lite väl högt... |
Rak DD: 7-10.
|
Citat:
|
Jäkla irriterande att Conrad inte kan vinna andra avdelningen eller att jag spikar en annan häst kring 10-12% :D Den här hade man snyggt med genom att ha ratat favoriten Attra... på fyra hästar :D
Så det är jag ju nöjd med. Lite synd på ett litet system som jagar pengar att vi inte lever där längre. |
Erik tog det lugnt på upploppet. Attraversiamo gjorde ett mycket bra lopp i dödens. I finalen blir det andra bullar.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-08-21, 21:10 Jägersro Onsdag 2019-08-21 Start: 21:23 Kostnad: 700,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Inti Boko 2: 11 Staro McMillan 1 x 700,00 kr = 700,00 kr. Totalt: 700,00 kr. Rättningskod: RDH FTG SFZ |
Citat:
På tal om Halmstad så slår de dessutom både din kära hemmabana och Åby på det mesta (antal starter, STL-vinster, tränarsegrar). |
Citat:
|
Dagens bästa prestation! Goop kan köra.
|
Herregud. 10 hästar klara nu för derbyt. 6 från Solvalla och 4 från Jägersro.
|
Oj vad blicklöst av Jorma att sitta kvar på bortre lång. Ni som hyllar honom måste väl också se hur ofta han bommar taktiskt sett?
|
Där fick vi se ytterligare en riktigt, riktigt fin pålle.
|
Citat:
|
Spikar Conrad i andra och Bergh i sjätte. Varför kunde jag inte tänka att Nurmos hästar vinner ju dessa två lopp. 4 och 7 istället för 5 och 6 skulle det ju så klart varit. Jag hittade en 2%-are iaf :D
Försöker se det positiva! |
Enköping 1, Sundsvall 2, Tyskland 2, Finland 3 och Albanien 2, vad säger vi???
|
Citat:
|
Hehe, jo...ska dra ur den...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Minst spelad vinner. Trav är trav.
|
Bedrövligt Adielsson! Han har tappat all känsla och kontakt med häst i allmänhet.
Så långt ifrån fornstora dagar. |
Erik kör bort Staro M.
Örjan kör bort Forfantone Am |
Citat:
|
Jagat Roofie och spelat den varenda gång men på V75 på sex hästar kom den inte med men på min egen lilla V5 kom den med på fem hästar. Suck! Fan vad snett jag kommer på hästarna. Vet ju att hästen är (varit) bra!
|