Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-21, 20:52   #121
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Erik kör bort Staro M.
Örjan kör bort Forfantone Am
Och Ebbinge kör bort Ike Schermer.. Varför gick han inte ut??
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:54   #122
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Kanske för att Nurmos vinnare stod i typ 18.50 hos unibet medan Conrad i samma lopp stod i 7.50 ? Jag vet hur du "tänker"
Med dåligt självförtroende så styrs jag av de där oddsen till viss del ja. Minns du när jag snackade om Roofie senast då? Hahaha! Otroligt! Synd jag inte levde på V5 :( Kastade bara in 10 kr som skoj där. Kanske om jag gjort ett seriöst 96-raders så...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:55   #123
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ebbinge är inget större spjut, även om han skött sig skapligt på slutet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:55   #124
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jagat Roofie och spelat den varenda gång men på V75 på sex hästar kom den inte med men på min egen lilla V5 kom den med på fem hästar. Suck! Fan vad snett jag kommer på hästarna. Vet ju att hästen är (varit) bra!
HAHA, VA kul.... skulle gå och lägga mig . Har inte ens sett startlistan kväll, men toiletten var upptagen så jag valde slå på datorn och hitta ett spel och Roofie var det ju snack om för ett tag sedan mindes jag... kommer nog att sova gott nu!

V&P
Inlämnat: 2019-08-21, 21:45
Jägersro Lopp 11
Onsdag 2019-08-21
Start: 21:46
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Roofie

1 x 2 x 10,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: NGL FTK NFS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+20)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:56   #125
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jättefavoriterna har mycket bättre förutsättningar än ifjol, det är stabila djur som är flera huvuden högre än konkurrenterna och har optimala förutsättningar för strulfria resor med spår en bit ut.

Däremot finns det flera lågprocentare i övriga fyra lopp som har realistisk vinstchans. Två skrällar så skjuter utdelningen i höjden ändå, spelar ingen roll om storfavoriterna vinner. Men det är nästan garantijacke på fem rätt, och det MÅSTE till 2 skrällar för att det ska bli några pengar att tala om.

Vi får hoppas de får ut något i uppsnacket om taktiken i femte loppet. Mycket hänger på hur Jorma och Erik kör. Tar Attraversiamo ner Cab Lane om han tar lugn dödens loppet igenom och det blir speed till slut? Hur mycket är kuskarna beredda att offra för att vara etta istället för tvåa?
2 ordentliga skrällar blev det också! Missade ändå båda, ena kom i "fel lopp" och Roofie kunde jag verkligen inte se som vinnare. Det är sällan den gamla devisen att man ska ta med alla om man garderar riktigt brett slår in. Men nu gjorde den det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:59   #126
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Med dåligt självförtroende så styrs jag av de där oddsen till viss del ja. Minns du när jag snackade om Roofie senast då? Hahaha! Otroligt! Synd jag inte levde på V5 :( Kastade bara in 10 kr som skoj där. Kanske om jag gjort ett seriöst 96-raders så...
Vad jag menar är att du faktiskt bryr dig om odds kontra streck och inte ska gräma dig alltför mycket du följde ditt spelsätt där!?

Roofie ja den hade varit fin som dubbel istället för Adde SH som jag parade med Inti Boko när Nurmos sa i TV att Inti var hans derbychans vilket de i studion lät gå förbi som om det regnade...

Jaja nya tag!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 20:59   #127
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
2 ordentliga skrällar blev det också! Missade ändå båda, ena kom i "fel lopp" och Roofie kunde jag verkligen inte se som vinnare. Det är sällan den gamla devisen att man ska ta med alla om man garderar riktigt brett slår in. Men nu gjorde den det.
Tycker Jens Sjödén missar minst fyra lägst spelade om året när han tar alla utom en eller två så...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7), Grovport (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 21:01   #128
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Vad jag menar är att du faktiskt bryr dig om odds kontra streck och inte ska gräma dig alltför mycket du följde ditt spelsätt där!?

Roofie ja den hade varit fin som dubbel istället för Adde SH som jag parade med Inti Boko när Nurmos sa i TV att Inti var hans derbychans vilket de i studion lät gå förbi som om det regnade...

Jaja nya tag!
Har jag bra form kompletterar jag med odds kontra streck. Nu kan jag till viss del ha den som vägledande. Små marginaler var det slutar med spel beroende på 500 faktorer!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 21:14   #129
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Dagens bästa spel Racing B till nästan 2 ggr degen så fick man tillbaka degen man förlorat.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-21, 21:42   #130
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Tycker Jens Sjödén missar minst fyra lägst spelade om året när han tar alla utom en eller två så...
Hehe ja sanslös ROI på de få han tar bort i dylika fall, gjorde han det igen?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-08-21 klockan 21:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 10:15   #131
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
2 ordentliga skrällar blev det också! Missade ändå båda, ena kom i "fel lopp" och Roofie kunde jag verkligen inte se som vinnare. Det är sällan den gamla devisen att man ska ta med alla om man garderar riktigt brett slår in. Men nu gjorde den det.
Det blir mycket Jens Sjödén att strecka de mest betrodda där man
tror på skräll. Pengarna måste bli fler om man streckar skräll
där man tror på skräll, i synnerhet då de flesta system är väldigt
lågutdelningsfokuserade.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 14:48   #132
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det blir mycket Jens Sjödén att strecka de mest betrodda där man
tror på skräll. Pengarna måste bli fler om man streckar skräll
där man tror på skräll, i synnerhet då de flesta system är väldigt
lågutdelningsfokuserade.

Mvh Uffe
Ja, men att plocka bort de två mest betrodda i alla lopp där man tror det kan skrälla är också en korkad idé. Ur den här aspekten är det väldigt bra att spela reducerat. Skrällkrav (minst 1 och max 3) i de lopp man garderar brett. Då får man bättre råd att heltäcka. Och betalar för sannolika OCH bra betalda utfall.

Noll skrällar betalar inte bra och det gör inte heller 4 skrällar eftersom man även om chansen är stor att bli ensam om det slår in sannolikt inte lever länge nog för att göra det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 16:16   #133
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Erik tog det lugnt på upploppet. Attraversiamo gjorde ett mycket bra lopp i dödens. I finalen blir det andra bullar.
Benägen att tro något liknande, sen om det räcker mer än till tredjeplats ändå med tanke på hästens egenskaper, spår 6 och motståndet är väl tveksamt, eller är det han som chockar?

Behandlad och kan antagligen inte både ha och äta kakan utan måste kanske välja ett lopp att toppa till om fräschören ska vara där!?
En bit ifrån toppen i försöket och kanske sitter formen i finalen? Eller var det nåt annat som störde igår?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 16:33   #134
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Benägen att tro något liknande, sen om det räcker mer än till tredjeplats ändå med tanke på hästens egenskaper, spår 6 och motståndet är väl tveksamt, eller är det han som chockar?

Behandlad och kan antagligen inte både ha och äta kakan utan måste kanske välja ett lopp att toppa till om fräschören ska vara där!?
En bit ifrån toppen i försöket och kanske sitter formen i finalen? Eller var det nåt annat som störde igår?
Det blir nog skolöst i finalen. Kan ju inte slå Campo ändå om den går felfri. Synd att några chanslösa hästar fick finalplatser före några intressantare, men ska bli en kul final ändå!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 18:32   #135
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja, men att plocka bort de två mest betrodda i alla lopp där man tror det kan skrälla är också en korkad idé. Ur den här aspekten är det väldigt bra att spela reducerat. Skrällkrav (minst 1 och max 3) i de lopp man garderar brett. Då får man bättre råd att heltäcka. Och betalar för sannolika OCH bra betalda utfall.

Noll skrällar betalar inte bra och det gör inte heller 4 skrällar eftersom man även om chansen är stor att bli ensam om det slår in sannolikt inte lever länge nog för att göra det.
Jag saknar fliken på Sharps där vi kör tvångsstyrda praktiska
försök i konsten att vinna pengar på travspel.
Ett "Ove Sundberg" är säkert inte fel men frågan är hur rätt?

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td