Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Öka svårighetsgraden på V75 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36812-oka-svarighetsgraden-pa-v75/)

Grant 2019-08-18 11:45

214000:- till bäste spelaren igår. Så varför öka svårighetsgraden?

Mvh Uffe ;)

Altoc 2019-08-18 12:28

Där ser man, ingen Propulsion anmäld till SOT. Redén gjorde alltså en fuling för att få enklare motstånd till Sorbet. Gick ”sådär”, Nadal Brolines 5460 poäng räckte inte för att komma med.

Nu fick Nadalen ett Wild-Card. Petade därmed bort Antonio Tabac, som har fler startpoäng.

Piraten 2019-08-18 12:35

Precis som jag trodde. Redén går all in på UET vilket känns helrätt.

criba 2019-08-18 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 634353)
Där ser man, ingen Propulsion anmäld till SOT. Redén gjorde alltså en fuling för att få enklare motstånd till Sorbet. Gick ”sådär”, Nadal Brolines 5460 poäng räckte inte för att komma med.

Underbart att ha fel och måste säga att Sundsvall Open Trot blev en riktig fullträff nu när Propulsion lyckligtvis uteblev där spårtombolan kommer blir ovanligt intressant. Dessutom dök både Uza Josselyn och Ringostar Treb upp i startlistan så där var jag riktigt snett ute:)

Får hoppas att Pydin drar spår 12 så kanske även Kallblodsloppet kan bli intressant.

Altoc 2019-08-18 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av criba (Inlägg 634355)
Underbart att ha fel och måste säga att Sundsvall Open Trot blev en riktig fullträff nu när Propulsion lyckligtvis uteblev där spårtombolan kommer blir ovanligt intressant. Dessutom dök både Uza Josselyn och Ringostar Treb upp i startlistan så där var jag riktigt snett ute:)

Får hoppas att Pydin drar spår 12 så kanske även Kallblodsloppet kan bli intressant.

Nu jinxade du omgången rejält! Bara att räkna in en femrättsjackpot :)

Skaegget 2019-08-18 13:37

Propulsion är fortfarande inte anmäld.....
Ah, sorry. Uppdaterade inte sidan innan jag skrev.

Som straff för det, lämnar jag klart på Makethemark ist.... :)

Skaegget 2019-08-18 13:43

Antonio Tabac är fortfarande med på anmälningslistan...?

Altoc 2019-08-18 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 634361)
Antonio Tabac är fortfarande med på anmälningslistan...?

På kompletteringslistan är han nedflyttad på reservplats. Nadal Broline uppflyttad på ordinarie plats o notering finns om att han fått wildcard.

Skaegget 2019-08-18 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 634363)
På kompletteringslistan är han nedflyttad på reservplats. Nadal Broline uppflyttad på ordinarie plats o notering finns om att han fått wildcard.

Varning för korkad fråga - men hur hittar jag kompletteringslistorna? Har sökt på st.se, men hittar inte......?

Aha, under tävlingskalendern.....!

criba 2019-08-18 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 634360)
Propulsion är fortfarande inte anmäld.....
Ah, sorry. Uppdaterade inte sidan innan jag skrev.

Som straff för det, lämnar jag klart på Makethemark ist.... :)

Då säger jag fördel Ringostarr Treb nu när han fick innerspåret på Bergsåker. Kul lopp!