![]() |
Magnus Dahlén.
Han döms till 30 000 kronor i böter och sex månaders körförbud för felaktig hantering av mediciner och behandlingsjournaler av Svensk Travsports disciplinnämnd. |
15-16 gånger vevar han till ordentligt med piskan över upploppet Fiore.
Han fick 3000 kr i böter och avstängning nästan hela September, helt rätt enligt mig. Edit: jag hade gärna sett ett hårdare straff med, men trodde nästan de skulle vara snällare än var dom var. Men det hjälper ju inte en spelare som inte tog med den, missade att räkna med en sån grov drivning... Nu sket det sig ju redan i avd 2 också... |
Synd på min spik 4 Galant
|
Blir nog finfina pengar idag. Pass upp för 4 Target Kronos.
|
Den där hitta man iaf .. Då lever hoppet om 6x6 som kan bli rejält bra idag
|
Härliga lopp att se på men var tur för spelkassan att man int gick in på svenska atgs GS75 spel idag. Troligen 0 rätt i så fall efter två avd.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Stenströmer var inte sen att påpeka drivningen på twitter; "tror inte Fiore kör mer lopp i år" Pilhström "Fiore vilken jävulsk drivning. Stäng av honom i 6 månader. En skam för vår sport. Fy fan!!" |
8 Conrads Massiv är lite spännande oxå. Även 11 Mellby Guard. Och 4an Jesper Trot
|
Nu börjar Dahlen show bara att njuta neNE
|
Christoffer har ju blivit en ren besvikelse den senaste tiden. Han kunde vunnit det där efter den hårda körningen som blev men är ju enastående passiv nu för tiden.
|
Nära vart det viking med ZTJ, men tyvärr ut för sent, plus att Jepson fick bestämma för länge där framme.
NG |
Dahlén behövde väl en vinst för att inte gå under;)
|
Citat:
Enda chansen för ZTJ att vinna var vi att vänta med speeden till slutet men de var inte tillräckligt möra ben på N.P. Men när den vinner igen så är jag där ;) Mitt drag i första avdelningen Lövgrens Kuse blev väl tvåa med och en NG.... |