Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Knas med Sharps-sidan. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36819-knas-med-sharps-sidan/)

Strappa71 2019-08-18 15:00

Knas med Sharps-sidan.

Tråden om good news för ATG-live verkar ha låst sig. Man ser att det kommer in "nya inlägg" på senaste inläggets tid på trådsidan.

Men i själva tråden kommer inga nya inlägg fram. Senaste inlägget kom från mig, och det är minst 2 st som skrivit i tråden efter mig.

viking90 2019-08-18 15:04

Det är under lupp såg att säga, under del forumet Feedback & Frågor har det tagits upp redan.

Altoc 2019-08-18 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 634379)
Tråden om good news för ATG-live verkar ha låst sig. Man ser att det kommer in "nya inlägg" på senaste inläggets tid på trådsidan.

Men i själva tråden kommer inga nya inlägg fram. Senaste inlägget kom från mig, och det är minst 2 st som skrivit i tråden efter mig.

Tryck på ”Läs alla” nere till höger vid sidräknaren, så får du fram även de senaste inläggen.

Strappa71 2019-08-18 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 634391)
Tryck på ”Läs alla” nere till höger vid sidräknaren, så får du fram även de senaste inläggen.

Nej. Det hjälper inte alls. Det är något fel. Iaf för mig.

Altoc 2019-08-18 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 634403)
Nej. Det hjälper inte alls. Det är något fel. Iaf för mig.

Det löste iaf problemet för mig. Felet kanske uppträder olika i olika webläsare.

Strappa71 2019-08-18 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 634407)
Det löste iaf problemet för mig. Felet kanske uppträder olika i olika webläsare.

Samma fel både i Chrome & Edge.

Testade t o m på en dator som aldrig haft sharps-sidan framme.

Altoc 2019-08-18 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 634410)
Samma fel både i Chrome & Edge.

Testade t o m på en dator som aldrig haft sharps-sidan framme.

Märkligt. Provade precis med Chrome på dator som inte varit på Sharps. Där fick man fram alla inlägg genom ”Läs Allt”.
Funkar också med Safari på paddan.

Strappa71 2019-08-18 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 634414)
Märkligt. Provade precis med Chrome på dator som inte varit på Sharps. Där fick man fram alla inlägg genom ”Läs Allt”.
Funkar också med Safari på paddan.

Och helt plötsligt ( gissningsvis när det kända felet rättats till ) gick det att se alla inlägg igen utan att jag klickat på någon special-knapp.

@Admin

Tråden kan låsas eller t o m raderas. Den ligger t o m i fel forum inser jag nu.

AmaerildeRimfrost 2019-08-18 18:21

"Läs allt" funkade för mig i Chrome. Trycker jag dock sida 3 så ser jag inte den utan studsar tillbaka en sida!