![]() |
Kan tänka mig att de som sitter med sex rätt inför sista loppet har spikat favoriten.
|
Vilken häst Riordan har. Men såg inte ut som i Åbergs så tur det blev lite av ett blufflopp (för ett lopp på denna nivå).
|
På upploppet: "Grepp i andraspår för Cyber Lane".
??? Jag vet inte vad det var den referenten tittade på, men inte fan var det trav. |
Såg ju t.o.m lte slagen ut 150 kvar, men var tillräckligt i ordning för att vinna ett blufflopp...
|
Så jävla gott, ALLA dessa låsas experter som har försökt snacka bort RINGOSTARR TREB.
Han pissar på dom Tack för kaffet |
Citat:
SKÅL |
207 kr på mina femmor . Var ju inte vad man drömde om när man lämnade in och såg ett liv i Söderhavet framför sig men nettot räcker i alla fall till att gå ut och äta dagens lunch på månd och tisdag.
Inte tid till travet nästa vecka så lägger allt krut på den fantastiska dubbla V75 helgen på Jägersro om en vecka från och med i morgon. |
Sex rätt hade det blivit på andelsspelet som hade gett totalt 7167 med femmorna men de som reducerade idag kunde näppeligen ha missat sjuan det var inte precis en av de svåraste omgångarna man har varit med om man hade lås på 7 & 8 i kallblodsloppen och lås på 3-4-5-6 i DD1 #Uppåtform
|
ICA i Hoting satte sitt andelsspel, 12 andelar 82,50 per person i insats, jättekul:clap:
|
Det blev inget lopp och Ringostarr Treb vann pliktskyldigast trots att han inte var som en uppretad tiger som han var senast:claps:
|
Läste precis på twitter att vår forum-buddy Strappa satte dubbla andelssystem! :hattenav:
|
Citat:
|
Härligt de var väl också och stred om fina pengar på fotbollen för några veckor sedan? Där omkring bor jag:p
|
Ett stort Grattis till Strappa71 som satte V75:an idag:claps::clap:
Strappa och EliaZohn satte bägge streamsystemen på sin Twitchstream där de gör 2 olika system till Jackpottomgångarna . Bägge systemen satt och man spelade in 4 mille varav Strappa hade 25% Grattis till Miljonen Strappa:D:KO::moneybag: ( mycket välförtjänt ! ) |
Stort Grattis, Strappa!
|
Vad är twitchstream för nåt:drunk:
|
Citat:
Många rika Hotingbor som kan köpa välstammade hästar nu på Kolgjinis auktion snart så deras lunchtrav nästa år kommer nog bli något alldeles fantastiskt. |
Citat:
|
Citat:
De följer travet varje lördag i på ett livestream forum som heter twitch. Typ youtube - fast det heter twitch:) Kanalen heter : Zohn De har uppsnack inför V75 samt följer hela tävlingsdagen live på lördagar. Mycket matnyttigt i den kanalen:thumbup: |
Grattis Strappa, jag tror du slog ut mig på FT i Pokerstars doopade pool för svenskar som går 20:00 på söndagar för några månader sedan.
|
Fy rackarns vad roligt!!!
Strappa, det här förtjänar du!! Funderar på om vi ska byta nick på dig till Strappa-travmiljonären nu? Stort stort grattis!! :KO: |
Om Nadal kan lära sig öppna bättre.
Vet att det var dumt att spela mot 1an men vafan så seg 4an var, Nadal fick ju ingen draghjälp knappt |
GRATTIS STRAPPA!!!
|
GRYMT STRAPPA!!:clap::claps:
|
Citat:
grattis till 140K++;) |
Citat:
Tack kompis ! |
Hur tar man andelar gällande system?
|
Citat:
https://www.twitch.tv/zohn |
Tack Trinity.Jag är dock befriad från kunskap i vissa saker.Hur går jag vidare från sidan?
|
Verkan vara mest kortspel.
|
Citat:
|
Hur köper man andelar?
|
Citat:
De spelar endast när det är Jackpot. De har även Stryktipssystem för de som gillar fotboll. Nästa lördag blir det ingen travstream då de bägge är i Tallin för att spela Poker Sm. Men kolla in sändningen lördagen efter för att skapa dig en uppfattning om deras sändning och deras system.:) |
Ligger atg nere?
Kan inte komma in på Atg.se just nu..... Höll på att pula med ett V64 system till Galoppen i morgon - kastades ut och kommer inte in igen :cry: |
Citat:
|
Citat:
Tillsammanssida.. Nichlas brukar lägga ut en länk på twitch till Tillsammanssidan. Just nu är andelsbolaget fullt, 50 medlemmar är max. |
Citat:
Och sjukt kul att just Strappa71 fick en stor framgång! Hur stora var de vinnande systemen? "Vet" att de använder HPT och kör reducerat endast jackpot iaf !? |
Citat:
Systemet kostade 19 400;- att lämna in. 200 kr / andel och totalt 97 andelar, så han fick glädje många igår :) |
Tack alla!
I vinstyran tappade jag bort räknesinnet. Det var totalt 25% av "en sjua" så jakten på "miljonen" går vidare. Det mest magiska om gårdagen var nog ändå att både Nicke+jag lyckas få 7r samtidigt när vi är helt o-överens om 5 lopp av 7 i genomgången. Det var inte supermånga överlappande rader på våra system kan jag lova. |
Citat:
Det andra laget delade upp sin insats ( 10500 kr, 100kr x 105 ) på två separata ABC-system utan användning av några andra reduceringsfunktioner. Kunde alltså ha skapats av gratis-tjänst på webben. Nicke prickade alltså 7an på 24-rankrader. HELT OTROLIGT bra tippat av honom. Mitt system gick mer "kraft" och de enda ideér jag fick in var Highspeed Dynamite och spiken på Ringostarr. Resten kom med mha spelteknik+stort system. Jag skulle nog haft 5r som mest om jag spelat helt själv utan tillsammans-lagets insatser. |