![]() |
Super Zantos från spets kan vara en luring - om nu Ante väljer att köra där, får bra resa, vilket som...
|
Citat:
Den där 1an hade varit mycket intressant från ett öppet spår och om den inte hade varit så himla uppsnackad som den är nu. En godbit jag såg direkt när jag kollade listan men nu har alla snackat upp den och om 1 eller 2 starter vinner väl den då. RW kommer säga vad va det jag sa;) |
Citat:
|
DETTA var ingen bluff - underbar uppsyn!
|
Issiah i sista V5 på Solvalla är väl rätt intressant om den får en bra resa här. Under 5%!
|
Hoppas ni la allt ni hade nu på AT som alla har snackat om ett tag här. Missade den för att jag skrev tidigare inlägg tyvärr:( har ju sågat den ett tag.
|
Citat:
|
För att gardera sig om ifall Walmann/Elmroth supit då så får man höja upp hästen till B-häst då. Det tog ju emot att ha den där nere redan på spår 4 och Örjan och 11% som den stod i förut. Men nu på 7% och en groggfryntlig Roger då så är den väl given!
|
Citat:
|
PU lät väldigt nöjd med Milady Grace...mmm....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fasiken vad säker han är den gode Jepson - i min bok så är han numera stabil i topp tre, bland kuskarna - detta efter Björn och Örjan... Betänk att han får köra mångt mycket sämre kusar än de ovanstående.
|
Citat:
|