Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V-86 Åby/Solvalla 28/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36901-v-86-aby-solvalla-28-8-a/)

linfre 2019-08-28 20:49

Nu hoppas jag att Adrian och Jim kör så det ryker så spiken Milady Grace kan plocka ner dom på upploppet :popcorn: Därefter kan skrällarna komma i resterande lopp.

AmaerildeRimfrost 2019-08-28 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 635698)
Shooter du e het nu;) du vann väl 1300 igår ändå på v64an? Du sätter dina spikar och du borde bli systemgörare och skapa lite anselsspel? :) Bra star!

Jag ska inte kritisera men anledningen varför han åkte igår var just för att han endast streckade "favoriterna" i det loppet han åkte. Jag personligen åker hellre om favoriten vinner även om et så klart är surt! Men hellre ha med de fina karamellerna så det kan rusa upp bra i utdelning!

mikaels 2019-08-28 20:52

En hel V64:a kvar;)...

linfre 2019-08-28 20:57

Suck, där var man helt fel ute... Jaja, då kan man spendera kvällen på annat.

AmaerildeRimfrost 2019-08-28 20:58

Fakking lus i rygg på Adrian som inte kan följa! Oscarsson fick ju aldrig chansen. Svårt veta utgången om den kunde fått vara med och kriga lite tidigare!

Stekel 2019-08-28 20:59

Usch vad tråkigt att kuskar inte vill vinna ibland. Ingves kan ju iallafall försöka, bromsa upp och få favoriten i säcken. Ge sig själv en chans. Men nejnej direkt se sig om oroligt när man kommer till ledning "kommer du snart, jag vågar inte bestämma tempot alldeles själv" :whoco5:

HuBBaBuBBa 2019-08-28 20:59

Där vart nog dem flesta lurade av alla sk spelexperter ... 1an kunde ju inte spetsa bla bla och 5 an skulle ju ta över från ingves osv

HuBBaBuBBa 2019-08-28 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 635701)
Jag ska inte kritisera men anledningen varför han åkte igår var just för att han endast streckade "favoriterna" i det loppet han åkte. Jag personligen åker hellre om favoriten vinner även om et så klart är surt! Men hellre ha med de fina karamellerna så det kan rusa upp bra i utdelning!

Stämmer men surt att ha den som första reserv

ScandalPlay 2019-08-28 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 635705)
Usch vad tråkigt att kuskar inte vill vinna ibland. Ingves kan ju iallafall försöka, bromsa upp och få favoriten i säcken. Ge sig själv en chans. Men nejnej direkt se sig om oroligt när man kommer till ledning "kommer du snart, jag vågar inte bestämma tempot alldeles själv" :whoco5:

Ingves tittade flera gånger efter Unter men denne sket i allt/hästen var inte på hugget.Då föredrog han att släppa till Adrian och så var det hela över...

mikaels 2019-08-28 21:02

Sitter med alla utom de två tolvorna i närmaste tre, sen spik på 8 o 6...må lampan lysa över mig...

abborre 2019-08-28 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 635705)

Nackdelen med trav i Sverige. Här tittar man på oddset. Därför är alltid trav på mindre banor roligare när man kör sin egen häst utan så många hyr kuskar

Stekel 2019-08-28 21:06

Var nära att steka den där på Gubbelini och treårigt sto. Men spår 5! Sen sa faktiskt Widman i liven i sista genomgången inför start på omgången att det var bästa värmningen han såg i hela loppet.

mikaels 2019-08-28 21:06

Gubben, tack!

Shooter 2019-08-28 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 635698)
Shooter du e het nu;) du vann väl 1300 igår ändå på v64an? Du sätter dina spikar och du borde bli systemgörare och skapa lite anselsspel? :) Bra star!

Tyvärr så blev det för hårt tempo för Pelles häst, så jag rök där.

AmaerildeRimfrost 2019-08-28 21:07

Den 4%-aren satt fint på ett tvåhästarslås som i sista sekund blev ett trehästarslås :) Synd att det studsade fel i andra och tredje där tvåorna i mål hade smakat klart bättre!