![]() |
Nu hoppas jag att Adrian och Jim kör så det ryker så spiken Milady Grace kan plocka ner dom på upploppet :popcorn: Därefter kan skrällarna komma i resterande lopp.
|
Citat:
|
En hel V64:a kvar;)...
|
Suck, där var man helt fel ute... Jaja, då kan man spendera kvällen på annat.
|
Fakking lus i rygg på Adrian som inte kan följa! Oscarsson fick ju aldrig chansen. Svårt veta utgången om den kunde fått vara med och kriga lite tidigare!
|
Usch vad tråkigt att kuskar inte vill vinna ibland. Ingves kan ju iallafall försöka, bromsa upp och få favoriten i säcken. Ge sig själv en chans. Men nejnej direkt se sig om oroligt när man kommer till ledning "kommer du snart, jag vågar inte bestämma tempot alldeles själv" :whoco5:
|
Där vart nog dem flesta lurade av alla sk spelexperter ... 1an kunde ju inte spetsa bla bla och 5 an skulle ju ta över från ingves osv
|
Citat:
|
Citat:
|
Sitter med alla utom de två tolvorna i närmaste tre, sen spik på 8 o 6...må lampan lysa över mig...
|
Citat:
|
Var nära att steka den där på Gubbelini och treårigt sto. Men spår 5! Sen sa faktiskt Widman i liven i sista genomgången inför start på omgången att det var bästa värmningen han såg i hela loppet.
|
Gubben, tack!
|
Citat:
|
Den 4%-aren satt fint på ett tvåhästarslås som i sista sekund blev ett trehästarslås :) Synd att det studsade fel i andra och tredje där tvåorna i mål hade smakat klart bättre!
|