![]() |
Citat:
Men till kvällen vet jag inte. Tror mycket på 8an i första oxå. |
Citat:
|
Kommer ni ihåg när 15 Love de Villeneuve slog Tempura, Salong och Doctor Doxey Zenz över distansen 2640 från bakspår på just Bergsåker en snöig dag tidigare i år (Januari).
Blev väl lite körning i det racet om jag inte minns fel men nu sitter stjärnskottet Magnus A Djuse upp istället för Tamara:) |
Citat:
Har mött ganska tuffa hästar sedan dess. 2% :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
På ett litet chanssystem så kan man ju göra det:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Funderar på om jag ska spika 6 Pleasure for Cash i hopp om spets och slut eller 7 Klose och hoppas 6 galopperar eller för hård körning mellan 3 och 6 (eller nåt liknande).
Vill verkligen inte betala för 3an som är 54% i nuläget och inte direkt spika Robert Dunder heller. Lutar åt chansspik på 7 Klose. |
Citat:
13 O.P.Roc (Tommi Kylliäinen) kan med rätt resa vara långt fram. Har jag lite förhoppningar med och bäst chans av mina i omgången. Första norskt och eventuellt barfota, säger Matias Salo. |
Citat:
Han kommer ju med 2 styrningar och vill väl ha en bit av kakan förstår jag. |
Citat:
|
Citat:
Vi bollar ju bara idéer.. Det är bra att uppmärksamma varann på drag. Sen bestämmer man ju själv oavsett. Jag tycker att det står mellan 3,(5),6,7,10,13 i det racet. Där 6 och 7 är klart intressant för mig och 6+7=;) Trion är ju klar:) |