![]() |
Citat:
1 tar 5 på strechen!! |
Citat:
Men förmodligen har du rätt. |
Citat:
Klart man går för stora pengar ;) :) |
[QUOTE=kire1111;641502]Avd 1
Ja ska man spika el gadda spår 8 över 1640 el spika emot med bättre läge.. Är väl så de flesta tänker. Gadda så lär 8 vinna. Spika så förlorar den.. 7 låter väl intressant om spets å 10 tid. Men lär bli skrik å spår 7?.. Gaddar på 1 2 5 7 8 Avd 2 Ja hur en felfri Majet af Djupmyra ska förlora från spets vette katten.. Spikar där många förmodligen garderar ut sig. Ja jag spikar ut mig, saksamma. Var försiktig med Majet af Djupmyra.. Vunnit 1/17 och nu är det V75 och inget p21. Just saying:innocent: |
Vixus 5ggr på Unibet och Art Kjarvald 7,50 på bet365, väger spelen på dom och får 3ggr på att någon av dom vinner...
|
Kan inte låta bli Unibets 3,85 på Weekend Fun(ursäkta mig janman)...känns som spets och slut lång väg där, men är AT så bra att den sänker den från dödens så får jag väl lyfta på kepsen...
|
Citat:
|
Citat:
|
Unibet ger 8.50 på kövras. Känns som ett rätt tilltalande odds.
|
Citat:
|
Har riktigt mycket till 8,50 och hoppas kunna spela en heldel på favven sen, för en av dom lär nog vinna...nu får vi hoppas(och det tror jag), att spelfirmorna drar emot favoriten...
|
Citat:
|
Spel
Mycket spel på Art Kjarvald - nå'n har nog lagt nå't tusen vinnare.
|
Citat:
|
Dessutom en massa för mig obefogat snack tidigare, om att RNS är en dålig kusk...det är inte pojken och det kommer han att visa, var så säkra...
|