Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-10, 23:38   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 Solvalla/Bergsåker 16/10


Då jag kommer avstå V75 på lördag (om jag inte köper en andel) så fokuserar jag lite på kommande V86 och nedan har jag gjort ett första snabbt utkast på en början till rank! Lämnar kommentarer utanför i nuläget och så kan vi börja diskussionerna så smått och se vad som händer under veckan.

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 14:24   #2
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Själv har jag tre potentiella spikar vid en tidig anblick. Conrads Rödluva, Tangen Haap och Dominic Wibb.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 14:45   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Första halvan ser enkel ut, medan den senare är svårare. Rankar Pydin först i kallblodsloppet. Tror den vinner nu.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 15:41   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Själv har jag tre potentiella spikar vid en tidig anblick. Conrads Rödluva, Tangen Haap och Dominic Wibb.
Tangen Haap måste så klart med bland de betrodda. Spikade ju den senast. Såg inte hästen när jag snabbt gick igenom hästarna igår innan jag kunde bli påverkad av strecken som nu börjat trilla in!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 15:44   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Första halvan ser enkel ut, medan den senare är svårare. Rankar Pydin först i kallblodsloppet. Tror den vinner nu.
Håller med om att ska man endast nå åtta rätt med störst sannolikhet (plus att kunna få lite betalt) så kan man nog gå relativt kort första halvan ja!

Pydin hade ju en enorm formtopp där innan med ett par säkra segrar. Har inte de senaste loppen i huvudet där utan får nog sätta mig och kolla igenom de där extra noga!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-15, 15:09   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kollat lite mer över min tidiga ranking och försökt se hur det ska bli pengar imorgon. Funderar om jag ska ha krav på lite skrällar. Dock går det emot min rank för vinner många första- och andrarankade ger det nämligen inte så mycket tror jag. Strecken hamnar där jag varit och lagt mina ägg än så länge även om jag har med lite lågprocentare som tidiga i rankingen.

Funderar att spika Conrads Rödluva i andra som det ser ut idag. Känns som ett överkomligt gäng. Tråkig procent dock. Sen är frågan ifall jag vågar spika Örjan från bakspår då motståndet inte är helt iskallt.

Tycker omgången känns oerhört intressant. Dock måste jag kompensera lite för att även kunna få upp utdelningen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-15, 16:54   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Väldigt låg sannolikhet för miljoner imorrn men kapacitet för pengar finns absolut. Skräll varning i första, femte och sjunde framförallt. Rödluvan vinner. Och Tangen sannolikt, bra att gå kort där blir nog relativt rundspelat. I sista är frågan hur sugna de betrodda är på att vinna loppet. Är inne på att Örjan vinner lätt minst 5ggr av 10 ändå. Tempotorsk emot, kusen är lätt bästa hästen och fältet rätt litet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 11:12   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

De verkar uppgivna med Pydin idag och efter den här starten blir det vila, så Tangen Haap får nog bestämma som den vill.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 11:54   #9
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 690
Sharp$: 4031
Standard

intervju med Björn Karlsson, tränare och kusk till favoriten Tangen Haap i V86-3:

"Jag kan börja med att säga att hästen inte är i lika bra form som i somras, och det ska han inte vara heller. Man kan inte ha hästarna på topp hela tiden och samtidigt förvänta sig att de ska hålla, så därför måste man välja tillfällen när man ska ha hästarna i absolut topp.

Det blir skor runt om och vanlig vagn den här gången, så kommer jag dessutom byta till ett annat bett. Han är väldigt kvick från start och jag siktar på att försöka leda runt om. Hästen har ju en hög lägstanivå och har haft en hel del stolpe ut på sistone, så trots lite tråkig rad så tror jag på goda möjligheter att kunna leda runt om den här gången. Enligt mig så är Pydin bäst av övriga och värsta hotet mot oss, men han har ju svårt spår och inte varit så snabb första biten tidigare, så vi kommer ju vinna mycket av loppet direkt i starten, så får vi se hur långt det kan räcka"
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 12:33   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Giampaolo Poff lär bli ett sällan skådat drag idag, bolagen har den i 4ggr(både Unibet och bet365), frågan är hur mycket den hinner öka, från sina nuvarande 5%...kanske ända upp till 20%, vi får si...Nedstrukna Dame Dream lär gå samma öde till mötes...

Senast redigerad av mikaels den 2019-10-16 klockan 12:39.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 12:33   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag spikar rygg ledaren 1 Tandkraft.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 12:38   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Jag garderar upp kallisloppet. Lika bra det.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 12:48   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Giampaolo Poff lär bli ett sällan skådat drag idag, bolagen har den i 4ggr(både Unibet och bet365), frågan är hur mycket den hinner öka, från sina nuvarande 5%...kanske ända upp till 20%, vi får si...Nedstrukna Dame Dream lär gå samma öde till mötes...
Gick igenom oddsen nu och hajade också till riktigt rejält på Giampaolo! Men jag tror inte det där kommer slå igenom något speciellt mycket på streckspelet. Kanske vad gäller Dame Dream.

Hajade till på Heavenly May i första också, trodde jag skulle få den "för mig själv" på ett par procent bara. Hårda bud med äldre, lång distans och bakspår. Men hon hängde verkligen med berömvärt i oaks!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 13:17   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gick igenom oddsen nu och hajade också till riktigt rejält på Giampaolo! Men jag tror inte det där kommer slå igenom något speciellt mycket på streckspelet. Kanske vad gäller Dame Dream.

Hajade till på Heavenly May i första också, trodde jag skulle få den "för mig själv" på ett par procent bara. Hårda bud med äldre, lång distans och bakspår. Men hon hängde verkligen med berömvärt i oaks!
Pettersson lär dra bra i första, men efterrensen på GP närmast katastrofalt dålig sen...en och endast en TP kanske är melodin, men man är nog ändå tvungen att ha med honom med bägge "i fall att"......eller så gör man bara två rader i dessa lopp, Mellby Galanga mot GP på ena kupongen och HM mot Eder Bob på den andra...vi får si...

Senast redigerad av mikaels den 2019-10-16 klockan 13:31.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 13:28   #15
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gick igenom oddsen nu och hajade också till riktigt rejält på Giampaolo! Men jag tror inte det där kommer slå igenom något speciellt mycket på streckspelet. Kanske vad gäller Dame Dream.

Hajade till på Heavenly May i första också, trodde jag skulle få den "för mig själv" på ett par procent bara. Hårda bud med äldre, lång distans och bakspår. Men hon hängde verkligen med berömvärt i oaks!
Som du nämner, ett treårigt sto från bakspår över lång distans. I min bok är 8.00 i odds alldeles för lågt och där strecken är just nu på 2.53% är nog rätt korrekt. Jag kan strecka mig till 4% men över det är den inte ens värd att titta på. Hänga med och att runda är två skilda saker. Ston från bakspår som möter blandad kompott är oftast kallt även om det är bra hästar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td