![]() |
Sitter här uppe i Borgafjäll(med ett snödjup på ca 10cm) och funderar på om inte Amarilde skulle behöva en vistelse här(problemet är att vi har wifi), fjälluften skulle nog kunna vara undergörande även denna gång för honom(han var ju själv ute på en tur för ett tag sedan)...sambon är positiv, så hör av dig Amarilde, om du vill vila upp dig i en fjällstuga...
|
Fy fan vilken snygg spik Magnus! Den vad grym :)
|
Skägget
:hattenav: |
Vilken massiv uppvisning i pajasstyrningar....!
Men snygg spik, skägget.... |
Skägget
Tyvärr så bestämde jag mig och stå över V6 ikväll och körde bara DD Brukar köpa nån andel här och där men ikväll valde jag hoppa allt Håller tummarna för din fina andel. Då får du hoppas att jag har fel på DD, hehe För min DD innehåller inte dina hästar, tyvärr Lycka till |
Citat:
|
Stort lycka till nu skägget ! Är inte med på din andel men önskar dig all lycka, grym rad oavsett utgången i avd 6 :)
|
Citat:
Snygg vinnare! |
Can Lane körs bort fullständigt och så vinner "chanslöse" Dokonjo...nåväl, allt kan hända i trav;)...
|
ÄNTLIGEN! DOKONJO! Nu ska det sjöas :D HEJA MIG! Så tradigt bara att V6 försvann i avdelning 1 :( Men men, fanns chans till grymma pengar idag med uppbyggnaden! Så får vara nöjd - om än lite irriterad :D
|
En liknande vinnare i andra DD till 38 ggr pengarna
Kom igen Stefan P. Ska blunda nu som jag sa tidigare just för att han kör Avd 1: 1, 6, 7 2: 1 Thanasi Bob |
Sitter med fem olika ekipage nu i andra DD mot Dokonjo. Dock en mindre insats men ändå :D
|
V4
Inlämnat: 2019-10-17, 20:11 Åby Torsdag 2019-10-17 Start: 20:14 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6, 7, 8, 11, 12 (2, 9) 2: 6 Oki Doki Face (10, 4) 3: 1 Dokonjo (10, 7) 4: 1, 3, 5 (2, 8) 6x1x1x3 = 18 rader. 18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: xx |
Citat:
Beror på vad mindre insats är för dig, men lycka till Snygg spik förresten |
Grattis! Fin v4 och fin V6a :claps:
|
Grattis ni som satte era spel
|
Citat:
Alltid lika roligt när små fräcka system får alla rätt! Snyggt:hattenav: |
Nä, DD gick inte när man ska öppna i 1.10.5 på varvet. Va fan håller de på med? Har de groggat hela gänget?
Satt med 1, 2, 8, 9 och 12 i andra DD men men.. får ta det en annan dag. Vinnare till 6.75 på Unibet får jag vara nöjd med åtminstone men synd jag inte tar än mer betalt idag på V6 etc! Fem rätt på bolaget samt fem på mitt egna lilla som jag körde tre gånger så jäkla oflyt att Countdown Fougett ska galoppera idag :( Hade varit fina pengar på den här annars... V64 Inlämnat: 2019-10-17, 18:30 V6 - endast vinst vid 6 rätt Åby Torsdag 2019-10-17 Start: 19:30 Kostnad: 54,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Countdown Fougett (1, 6) 2: 7 Il Duce Boko (5, 10) 3: 6 HögstenaStalldräng (3, 8) 4: 2, 6, 8 (10, 4) 5: 1, 7 (10, 6) 6: 1, 2, 3 (5, 8) 1x1x1x3x2x3 = 18 rader. 18 x 3 x 1,00 kr = 54,00 kr. Totalt: 54,00 kr. Rättningskod: VJN JTG GJQ Närmare bestämt 22 777 kronor :( Tror jag deppar lite till och funderar en liten semester till snölandskapet i norr alltså! |
märker ni nu att hur mycket dom än snackar upp 1 Tansania Bob eller vad den nu heter så vinner den inte för Stefan Persson kör. Enkelt. Schasssssssss
|
Citat:
Blev en bra kväll Snygg spik sånt gillas tog 3 andelar. + DD ock vinnare Dokonjo till 10,00 :cheers: |
Snyggt system lenninen! Det var din tur idag! Jag väntar på min :D
Gratz! |
Haha! Jag loggade ur för att laga middag till hustrun efter Il Duce....har inte ens kollat än! Men kul! Grattis till er som köpte in er!
|
Citat:
Men jag borde så klart gått på 1 i första och sen 2 och 3 i andra och spelat en hundring iaf! Var ju så inne på Dokonjo idag så jag är irriterad att jag inte får "betalt" men men :( |
Sablar, 7 kolor på fyran..hade hoppats på jackpot, men som vanligt får man aldrig vara nöjd(har ärvt det från min mormor, hon var alltid på den "förlorande sidan", enligt henne själv)...För övrigt så tog min mormor ett avbetalningslån på 42 kronor när hon köpte en symaskin, men det bar sig inte bättre än att dom kom och ville ha 5 kr i avbetalning och ränta...det hade inte hon(!), det löste sig ändå, men sedan den dagen så tog inte hon några fler lån...Tack Gunhild där uppe i himlen, vi har nog många gemensamma gener...
|
Citat:
|
Citat:
Men Amarilde, om du tittar längre bort så gick det ännu sämre, nu är du där och nosar hela tiden. Så, snart sitter den. Jag hade en liknande period som dig, sen en vacker torsdag i slutet av augusti small det till på V6. Så håll ut kompis, måste vända snart |
Citat:
|
Citat:
Snygg tanke med Dokonjo. Du tänker dock fel när du säger att du skulle fått 22 papp om 3 i första vunnit. Du hade fått 12-13 papp med tanke på att 3 var ungefär dubbelt så mycket streckad som 9, inte kattskit det heller men en avsevärd skillnad. |
Citat:
EDIT: Oj då, slutade Countdown på 16%... trodde den låg på 14% jag :) Men då stämmer nog 13K bättre, men hade varit nöjd där också med det 18-raders :D |
Dokonjo va en mycket bra idé men hade inte 7an pullat bort loppet hade den vunnit. Fy vilken raket ut den va. Så ett lås på 7,1 va ett bra lås.
|