![]() |
Citat:
|
Citat:
|
så många kusar som hamnar på systemet som man inte hade en tanke på att ta med ens under pistolhot men som fick plats efter massa surr hit och dit och sabbade hela systemet haha
|
Citat:
|
Nu blir det inlämning med egna reserver natten till lördag och ingen påverkan för 5öre så får vi testa något nytt och se hur det går. Går det så går det men då faller man på sitt eget och inte på nån annans iallafall.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
För trav är mygel å båg rakt igenom. Gäller känna rätt personer el ha extrem tur och stor plånbok för att va i vinnande laget.. |
Citat:
Mycket snack om Robert och 4an i samma lopp som jag inte ens reflekterade över tills den blev så uppsnackad. Men jag visste att Mellby Guard va en minst lika bra chans men kraftigt underspelad. Björn Goop låg ju superlågt med hans chanser och det va ju lite rätt iallafall. Han menade på att 7an han vann med va den bästa chansen sågade 10an i andra avd vilket va lite korrekt. Tyckte att Stardust va en dålig chans vilket var korrekt och varnade lite för 2an i sista vilket va korrekt så Björn va väl ärligast av alla och även Robert konstigt nog eftersom han sa att bästa chansen va med Wipped Eggs och det va det ju... den va ju stark och mycket bra men svårt att vinna från dödens över 3140. Peter har blivit en liten myglare känns det som när han va den jag litade mest på förr. |
Citat:
Citat:
Joker är väldigt enkelt att använda. Det kostar i princip inget heller. Bara fördelar. Det man får lära sej är att det inte är farligt att reducera bort sej. Tvärtom. Mvh Uffe :) |
Citat:
– 6 Mellby Guard (V86-7) går jämna och bra lopp hela tiden. Nu blir det första gången med norskt huvudlag och han är med och hugger där framme varje gång. Däremot är han bara medium ut så det är lite vingelrisk. Det blir barfota fram och vanlig vagn som senast Peters hemsida,att nu blir det NORSKT första gången o han sa det också när dom frågade i sändningen plus att han tyckte det inte skilde så mycket mellan hästarna så jag förstår inte kritiken. Stod dessutom i travronden att så skulle vara fallet Gäller bara lyssna o läsa |
Citat:
Jokersystemet är ju det dyraste alternativet av alla reduceringsprogram på marknaden! Om man inte ska använda sig av annat än ABC och/eller utgångsrader finns det ju GRATIS-alternativ online. Se t ex https://speltjanst.se/ Däremot har du helt rätt i att det inte är farligt att man ibland reducerar bort sig. Det är ju baksidan av att man får in alla rätt på ramen betydligt mer ofta än med ett vanligt matematiskt system. |
Citat:
Läs Apotektjänst. Mvh Uffe ;) |
Citat:
Nja. Apotekstjänstparallellen går inte att dra här. I just det här fallet ger det inget mervärde att välja ett dyrare alternativ. Det finns helt enkelt ingen anledning att välja Jokersystemet förutom om man redan är van med det och vill slippa några minuters inlärning. För nybörjare finns det ingen anledning alls. |
Jag har valt Joker för att det fungerar bra för mej.
Och jag är inte ensam. Nybörjare kan välja Joker just för att det används av många. Supporten och stödet från omgivningen blir därmed bättre. Vid inköp av tex toalettpapper, kaffe, whisky osv väljer jag aldrig det billigaste utan det jag vill ha. Bresaola och pilsner inköps på samma sätt. Vad gäller nikotin så avstår jag då jag anser att det finns bättre sätt att ta livet av sig. Mvh Uffe ;) |
Citat:
|
Citat:
Är man ensam är man alltid ensam. Men däremot har du rätt som vanligt, Speltjänst är ingen dålig speltjänst. Utmärkt initieringsverktyg. Mvh Uffe :) |