![]() |
V4 australien 23/10 - Bathurst
Det ser väldigt favoritbetonat ut på v4 och en flerkupong är nog rätt melodi:
V4:1 2 No doubt är bästa hästen men inte så startsnabb. Brukar gå bra från dödens och har visat bra löpskalle. 5 Akuma gjorde debut senast och tog då enkelt ledningen från spår 1. med i samma lopp var 3 Balducci som stod i 1.75 i odds men var chaslös att slå Akuma den dagen. Akuma är min spetsfavorit och har dubbelchans på vinst idag. Kan leda runt om om favoriten kommer upp i dödens sent in i lopper. Kommer favoriten upp tidigt är det bara att släppa och vänta in Open Stretch över upploppet. V4:2 4 Izzy Dagg är startsnabb och tar enkelt hand om ledningen. Enda(?) motbudet 7 Heza Slick Joe har usla spår 7 bakom bilen. SPIK - 4 V4:3 7 Maximus Red klar favorit men startspåret gör att gardering är befogad. Det kan kosta att nå ledningen men hästen sitter i spets ganska tidigt ändå. 2 Scarlets Babe var tvåa efter favoriten nyligen. 6,5 längder slagen. kan få en bättre resa än sist och är första utmanare till favoriten V4:4 5 Matuma är favorit i ett fruktansvärt lågklassigt lopp. Blir favorit på att ha varit "minst dålig". Rätt favorit ändå och när värdet efter 3 inte lär vara så högt rekkomenderas spik . 1) 2 , 5 2) 4 Izzy Dagg 3) 2,7 4) 5 Matuma 2X1X2X1= 4 rader/8kr ggr valfritt antal kuponger *** edit - sorry att posten kom upp så sent. påbörjade inlägget för 45min sedan men det dök upp ett par saker på jobbet |
Citat:
Ska du inte göra ett andelsspel till v4 Jägersro galopp? |
Citat:
Vill inte vara oseriös och slänga ihop ett system "bara för att det är galopp":) skall se om jag öppnar ett till Sydafrika - i så fall kommer länken runt 13:00 - 13:20 typ. öppnar bara till sydafrika om jag hittat något som känns spelvärt att gå på |
Citat:
* massor av hästar i loppen * flera lopp med många hästar som aldrig startat * även loppen som är vanliga handikapper och vana starthästar ser öppna ut känns som rena lotteriet att spela V4 Sydafrika just idag:lol: hade kunnat spela ett system med massor av hästar i 2 lopp OM jag hittat någon spik i övriga lopp - hittar inget drag jag tror till 100% på och därför avstår jag idag. det kommer bli bra betalt för den som lyckas hitta 4 rätt idag . jag tror ingen hittar alla 4 rätt idag och att det blir 3-rättsutdelning. att spela på hur bolagen satt sina odds känns inte heller säkert idag - det måste vara ruskigt svårt för bolagen också att värdera chanserna rätt. |
Citat:
1 spik och alla alla alla;) och så får man bli ensam på 3 oxå som du blev tidigare i år:) |
här är systemet
Lotto men jag börjar med favorit för toskar den så blir det ut på 3 rätt 5 5,7,12,16 2,7,9 7,8,12 :) eller gå all in och köra 5 alla alt. 1,2,5,7,8,11,15,16 och då kostar systemet 2000kr bara;) alla alla 4000kr 80kr andel ggr 50 andelar??? ska du köra det? |
Kom hem lite tidigare än beräknat (inga köer :D)
Har ju gått igenom loppen och utmanar ödet och skissar ihop ett system baserat på Sunt förnuft och rena gissningar baserat på erfarenheter av hur öppna lopp brukar sluta. Avd1) 1 Lester Square har högst formtal i loppet . Högst formtal kan man alltid strecka då man tycker det är öppet. 8 Merlin From Berlin får blinkers på. Tränas av duktige Kotzen och rids av Dillon som vinner 23% av sina ritter på Greyville. Avd2) massgarderar då det är orutinerade hästar . Avd3) 8 Enjoy the view startade i grupp 1 lopp senast och rids av Ferraris som är duktig. 4 Kapen Pride är en den av faboriterna med bäst tränare/Jockeykombination och är inte sönderspelad på V4. Avd4) orutinerade hästar och ny massgardering. Avd 2 & 4 är osäkrast spelobjekt då unga hästar med få starter kan förbättras mycket från start till start Avd 1 & 3 är jämna handikapper men där finns lite mer att gå på. Mitt förslag Avd1) 1,8 Avd2) 1,2,3,4,5,7,9,11,14,16,18 Avd3) 4,8 Avd4) 1,2,3,5,6,7,9,10,13,14 2x11x2x10= 440 rader/ 880 kr |
Som sagt mycket öppna lopp.
Mina kvalificerade gissnings streck i första var 2:a och 4:a. Vi hade spruckit direkt, men det kan ju iofs bli trerättsutdelning så jag ser helst att systemet spricker i ett lopp till:lol: |