![]() |
Vann ett lopp med högst 310' senast, nu 650'.... den såg man inte komma
|
dessutom va nr 5 tvåa i mål i förra loppet och nu 1a:) men då är det ju för sent på GS75
|
Jag hade inte tittat på loppen idag till Axevalla men Helen Kolle vinner väl 9 av 10 montélopp i Norge oavsett om hon kör en åsna eller inte så det var lite surt att inte loppet gick på V4:an då hade man sett det och fått en bra start/rens
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens behållning nu i nästa lopp ska Falsig vinna med en 49% på streckspelen nu får allt annat vänta det måste jag bara få se live:p
|
Han kom på pallen Falsig iaf:rolleyes:
|
Lite irriterande att jag helbommade nr 5 i montéloppet även om det var den som stod på tur men trodde tre hästar där var helgarderat. Värdet är nämligen rätt fint med över två lax just nu!
Jaja, får väl jobba in tre sexor helt enkelt! V4 lever åtminstone! |
Bo Falsing som 50%are ..... ja du mirakel har väl skett
|
Anna Forsell är inte det Stig Lindmarks dotter? och om det är det då är det vältränat delux Stig Lindmarks hästar sprang lika fort på snabba banor som på tunga banor.....så när man var på Skellefteå var det bara att spela/spika dom på tunga banor
|
Citat:
|
här skulle man ha heltäckt.... nu kommer dunderkaramellen:)
|
Är det bara jag som har problem med att mina spel?Nu hade jag spelat Thomas Dahlborg men när jag tittar på mina spel finns det inte med.På ATG är detta det dummaste dom hört,Dom har inte haft några fel i sina system i mannaminne
|