Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Eskilstuna 9/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37911-v75-eskilstuna-9-11-a/)

Shooter 2019-11-09 15:14

Goopen vann. Tyckte det såg ut som Erik. Synd.

mikaels 2019-11-09 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av Kilroy (Inlägg 650426)
Såvitt jag vet kan man väl lägga in en efterhandare om man redovisar
det kompletta kvittot? Eller har jag fel? Jag är vän av andelsspel men
brukar köpa sådant som passar min egen spelfilosofi. Egna småspel
har givit mig bra sexsiffriga belopp vid två tillfällen Vid ett spikade jag Järvsöfax - i sista vann Kabibulin till 80 ggr...men det är väl ingen här som kommer ihåg detta? Kommer ihåg att Lugauer vann med en 7-oddsare som jag hade som spik och ett dito odds med Eklöf i första, också spik, resten har jag glömt. MVH Keep ut the good work!!1

Klart man kommer ihåg den omgången, var ju i modern tid...För egen del så minns jag även den första rikstoto-omgången Rodetto o HOS vann första, Master Qui o Hans Barkevall i andra, Caballero med Olle Goop, Air France o Lennart Karlsson, Scott Eden Sören Nordin vann också...en saknas, får återkomma med den:D...Augusti -74 om jag kommer ihåg rätt, hämtade programmet på posten på Bergnäset i Luleå(var på ett elitläger i pingis), tror jag har programmet kvar faktiskt, samlade på alla men missade ett en sommar i slutet på 70-talet, tappade sugen då och la av samlandet...Rätt säker på att det var Sören o Frances Boy som är felande länken...

mackpeter 2019-11-09 15:26

Citat:

har givit mig bra sexsiffriga belopp vid två tillfällen Vid ett spikade jag Järvsöfax - i sista vann Kabibulin till 80 ggr...men det är väl ingen här som kommer ihåg detta? Kommer ihåg att Lugauer vann med en 7-oddsare som jag hade som spik och ett dito odds med Eklöf i första, också spik, resten har jag glömt. MVH Keep ut the good work!!1

Härmed utses du till Svensk Mästare i efterhandare. Skryter över vinster med Järvsöfaks - som du inte ens kan stava till - och något lopp Eklöf vunnit med för åratal sedan.

Kom gärna med en förhandare så vi kan få ta del av din visdom innan kupongerna lämnas in. Inte snylta och håna våra ideer och efterhandsskryt.

Ochs5 2019-11-09 15:26

Lie feeling för piggelin skift nu, återkom senast i skräplopp, nu barfota runtom och ett lopp i kroppen, gått i mycket tuffare sammanhang innan, chansar 3 mot alla på LD ;)

Kilroy 2019-11-09 15:28

SPEL

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 650435)
Klart man kommer ihåg den omgången, var ju i modern tid...För egen del så minns jag även den första rikstoto-omgången Rodetto o HOS vann första, Master Qui o Hans Barkevall i andra, Caballero med Olle Goop, Air France o Lennart Karlsson, Scott Eden Sören Nordin vann också...en saknas, får återkomma med den:D...

Those were the days....! Skulle kunna berätta några andra, nu preskriberade spel, men orkar inte just nu - de får vila i frid....(jo, ett - hade gjort ett 16-raders på 80-talet (?) - åkte dit på en Stig H.-häst - 7 rätt gav 16 miljoner...
- det sved länge...) Men glad ändå! OBS! Jag är den typiske småspelaren!!
Inget proffs alltså....

Grant 2019-11-09 15:29

Citat:

Du hade en åsikt om Mackpeters förhandare.
Jag tyckte därför att det var på sin plats att
du redovisade en sådan. Efterhandare sitter
100 ggr oftare än en förhandare och är därför
meningslösa att redovisa.

Mvh Uffe ;)

Fagerdahlen 2019-11-09 15:30

V75
Inlämnat: 2019-11-09, 15:26
Eskilstuna
Lördag 2019-11-09
Start: 16:20
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7, 9 (2, 8)
2: 1, 4, 6, 7, 8 (2, 5)
3: 1, 2, 3, 5, 8, 12 (9, 11)
4: 6 Polly Avenue (3, 11)
5: 2, 3, 4, 5, 6 (7, 8)
6: 8, 13 (15, 9)
7: 9 Ural (5, 2)

3x5x6x1x5x2x1 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: XBX WHR FCW

Ochs5 2019-11-09 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av Ochs5 (Inlägg 650438)
Lie feeling för piggelin skift nu, återkom senast i skräplopp, nu barfota runtom och ett lopp i kroppen, gått i mycket tuffare sammanhang innan, chansar 3 mot alla på LD ;)

Behövde ett lopp till :(

Henkes 2019-11-09 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 650294)
Eller om du hittar två spikar på runt 5 % som du vet vinner. Då kan du köra 1a och 2a 3e handare hela vägen. Men lycka till med det.

En går, två går inte. Som Pascha förra veckan.

mikaels 2019-11-09 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av Kilroy (Inlägg 650439)
Those were the days....! Skulle kunna berätta några andra, nu preskriberade spel, men orkar inte just nu - de får vila i frid....(jo, ett - hade gjort ett 16-raders på 80-talet (?) - åkte dit på en Stig H.-häst - 7 rätt gav 16 miljoner...
- det sved länge...) Men glad ändå! OBS! Jag är den typiske småspelaren!!
Inget proffs alltså....

Har hunnit spricka på Legolas också, missade en rejäl summa(på den tiden), spikade Le Saboat och Jan "Purjo" Andersson, kusen ströks och som reserv satte jag ut Isarco(Harry Hedlunds häst från Kalix)...förstod när loppet gick, att det var stendumt(Legolas gav väl 1,10)...så ung och dum man varit, när man försökt på miljonerna, hade man haft lika mycket innanför pannbenet då som man har nu, så skulle det gått gissningsvis riktigt bra...rätt lustigt(?), så har jag ju snarare blivit en favoritspelare på ålderns höst:lol:...

Strappa71 2019-11-09 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 650419)
Då får du definiera spelvärde, så vi lär oss.

Spelvärde är inte "högt" värde. ( Vad nu högt värde är för något! )

Spelvärde är när chansen är större än motsvarande odds.

Svårare än så är det inte.

Fulsprit 2019-11-09 15:44

Hmmm, Burning Man såg väl inte alls bra ut...???!!!

mikaels 2019-11-09 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 650451)
Hmmm, Burning Man såg väl inte alls bra ut...???!!!

Var dubbla budskap där, från studion...

Fulsprit 2019-11-09 15:51

Hur kunde jag missa Appaloosa på V4an - spelade denne nu till 11.50 på nätet...

mikaels 2019-11-09 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 650453)
Hur kunde jag missa Appaloosa på V4an - spelade denne nu till 11.50 på nätet...

Snyggt, synd man inte var med där, var ju "totalt avslag" i provstarterna på både 3 o 10...