![]() |
Readly Express levererar även i aveln.
|
Citat:
|
Bara skicka hästen till slakt eller sälja om ägarna är förnuftiga. Den där kommer inte tjäna många kronor till.
|
Denna kommer jag troligtvis få äta upp för - fy, fasiken...!
V5AEgenutfyltPågår 389,00 Pågår Innsats: kr 389,00 384 rekker à kr 1 + bongavgift kr 5,00 Levert: rikstoto.no - 23.11.2019 16:12 Avd Markeringer 1 2 , 7 , 8 , 9 2 1 , 2 , 3 , 5 3 1 , 6 , 8 , 10 4 5 Global Trustworthy 5 1 , 3 , 5 , 7 , 8 , 9 |
Unnar Per detta, han var ganska "trött" när jag och några polare till honom och mig camperade ihop en helg i Skellefteå för länge sen...han har lyckats skapligt efter det, tyvärr har han inte självinsikt till att inte köra(!)...men nu fick han "segern" och hoppas att han inser sina begränsningar, typ Svante, Hultman mm mm...då kommer PN att kunna bli ett stort namn...Per är nämligen en bra tränare, men det innebär ju inte att man nödvändigtvis ska köra själv...
|
Nu vill jag oxo få in en Mighty Winner:clap:
|
Citat:
Hur ser det ut? |
Tae kwon Deo plats på Bet365 2.75 och hoppas dom andra kör lite i start. Velvet gio kör man fram till dödens och Tae Kwon deo får ett bra lopp
|
Citat:
|
Hoppas de tar dopingprov på hästen Revelation.
Jag är inte övertygad om att allt gick rätt till. Och... nu hade jag alla i det loppet så jag är inte bitter av den anledningen. |
Citat:
|
Demoloition Man F nu - 139 kronor vinnare!
|
Citat:
Nästa säker på det i alla fall. |
Citat:
|
Hehe, där hade jag otur igen...
|
Kanske finns preparat som ej går att upptäcka än.
|
Härligt LIVERPOOL!!!!!
YNWA |
Rak DD: 10-3.
|
Raketen lever. Chapuy in till 12 ggr. Sevilla kvar mot den till 40 kr.
|
Sitter med vinnare på Man at work, Global T och Espirit S...vinner ingen så gör jag ett nollresultat, annars går det bra eller jättebra...fattar ni hur sjukt detta är?!?...dvs att spela mot det som ska vara så bra(är inte bra)...när jag var i yngre år, så hade jag fullständigt bortsett ifrån vad en gammal idiot säger, nu är jag dessvärre(?)den gamla idioten...mmm...
|
Det ser bra ut för Thomas Uhrberg:
V75-1: 9 Campo Bahia. Res: 2-1. V75-2: 1, 6, 9, 10, 11, 12. Res: 4-3. V75-3: 4, 6, 7, 8. Res: 5-2. V75-4: 1, 2, 3, 4, 10. Res: 9-5. V75-5: 1, 2, 4, 6. Res: 5-11. V75-6: 5 Global Trustworthy. Res: 6-10. V75-7: 3, 5, 7, 8. Res: 6-10. "Hur det går i Guidens tävling? Jo, jag leder men än återstår mycket innan slutsegraren ska koras." |
Det gick bra på DD igår. Idag tror jag på favoriterna.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-11-23, 18:10 Jägersro Lördag 2019-11-23 Start: 18:20 Kostnad: 500,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Global Trustworthy 2: 8 Esprit Sisu 1 x 500,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. Rättningskod: PCR QTJ SVQ |
Det känns som skräll på G i nästa.
2 luringar från Bergh, Koljini på hemmaplan, Slide so esy ?. Racing Mange tömdes helt sist, Global Trustworthy klarar kurvorna?. V3 är ett underskattat spel Sugen på V3:1) 1,2,7,12 V3:2) 5,6,8 V3:3) 3,6 - bägge bfroffg |
Vad roliga de är i studion - först baissar de favoriterna långt innan loppet, strax före så kommer lovorden och tillbakatagandet av negativ kritik...
|
Hehe, sablar...sånt händer...
|
kasta Racing Mange i soptunnan.
|
Kanske dags att tala igen om Nurmos-hästar på bortaplan ...
|
Slangat och klart!
|
Citat:
|
Pastor POWER!!!!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
Men du har rätt att V3 är ett grymt roligt o bra betalande spel. |
min sista chans till vinst är ES...vore grymt om jag fick ett nollresultat idag...:rolleyes:...
|
Citat:
men jag tror på Power men ska försöka jobba in 3an så du sätter DD. |
Lägger in 2lax på ES(2,45 på Unibet nu) och riskerar att gå back idag...
|
Citat:
|
Citat:
|
Den här omgången borde ha suttit för dig Amaerilde!
Du trodde mycket på Velvet Gio och din skräll i 2åringsloppet. Fan att du missade 11an i andra. Synd |
Sevilla barfota...måste hitta ut. Kan vinna då om någorlunda form.
|
Citat:
:( Glömde bort ditt PM och orkade inte plugga nåt ... hehe:cheers: |