Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 vinnare/plats (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38187-v86-vinnare-plats/)

mikaels 2019-11-20 10:19

V86 vinnare/plats
 
Finns ett antal högprocentare ikväll, några av dom kommer det att "dras emot", som vanligt blir det att "sitta lugn i båten"(inte så lätt, när man redan tycker att det är spelvärt) och vänta in höjningarna...kommer alltså mest troligt att finnas hästar med ett stort spelvärde som vinnare och ett lägre spelvärde på streckspelet och viceversa ikväll, de senare är ju sådana som måste huggas direkt(innan de "korrigerats"), någon gång på eftermiddagen, då oddsen släpps...återkommer i ärendet...

Stekel 2019-11-20 10:52

Jag har inte förstått det här riktigt än. Är det favoriterna som under dagen droppar i procent och ökar i fasta odds som du fiskar efter? Typ som troligtvis Global Unlimited, Bon Ego och möjligen Veritas Grif ikväll?

mikaels 2019-11-20 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 652749)
Jag har inte förstått det här riktigt än. Är det favoriterna som under dagen droppar i procent och ökar i fasta odds som du fiskar efter? Typ som troligtvis Global Unlimited, Bon Ego och möjligen Veritas Grif ikväll?

Jepp, OM jag är intresserad av dom, så vill jag ju ha så högt odds som möjligt(vanligtvis ganska "nära start")... och OM jag är intresserad av vice versa så får jag hugga dom direkt när oddsen släpps, innan "draghästarna" sjunkit hos bolagen...

hoola 2019-11-20 12:47

Jens Sjödén V86 Bergsåker/Solvalla på Service Plays

Stekel 2019-11-20 12:53

Botaniserar på bet365...

Hittar inget odds som lockar väldigt i första avdelningen.

Piraten till 2,65 är taget! Bästa hästen med toppspår och ljummet motstånd och dessutom nu den absoluta favoritårstiden.

Tar Dragon Powerfly till 11ggr också. Täta starter nu som brukar funka rätt bra för Berghs hästar. Kapacitet en bit över klassen och det är ju ett skitlopp.

Jag nyper Peat Chimney till 8ggr. 7 vinster senaste 11 starterna (3 galopper, 1 plump). Annars finns många fina odds här!

Funderade på Musique D'inverne till 5ggr men 4,50 på plats för On Stage Indika är nog bättre! Bra läge och kommer sitta bra till.

Stonetastic 4ggr är taget! Det är en riktig flygmaskin det där, kolla igenom lopparkivet! Stenklar felfri och om inte Örjan får för sig att köra sig fast.

6ggr på Nyhet är ok trots bakspår.

Svårt att säga vilket odds som är bäst i sista, favoriten med 3*g i raden är löjligt hårt spelad. Jag tar Mama America till 17ggr tror jag. 6 vinster på 19 försök talar sitt tydliga språk och lägger iväg hyggligt bakom bilen. Lite ojämn och dunkel form men det fina oddset väger upp bra!

mikaels 2019-11-20 13:17

Stonetastic 4,35 på Unibet är tagen...

mikaels 2019-11-20 13:23

Låter uppåt från Kåre- Senast blev allt fel och den starten är det bara att glömma. Allt har känts normalt efteråt och i fredagsjobbet var han lika fin som vanligt och han ger ett piggt intryck för dagen. Han har varit oerhört fin under hösten och gått bra från dåliga lägen. Nu fick vi ett bra spår och hästen är ruskigt snabb från start. Vi åker till Solvalla som optimister och känner oss inte slagna på förhand. Inga ändringar, barfota runt om och vanlig vagn, säger Kåre Axelsson...testar 27ggr på Unibet och avvaktar platsen lite...

mikaels 2019-11-20 13:26

Global Unlimited avvaktar jag också, trots 3,80 på Unibet...tror alltså den kan trippa upp ytterligare pga överstreckningen...

mikaels 2019-11-20 13:27

Peat Chimney 8,75 på Unibet, rygg där också...

mikaels 2019-11-20 13:34

Avvaktar svs-odds på Dragon Starfly...lirade ju den senast i Ös, med framgång...det här är ju ett monster men fruktansvärt osäker, i alla fall tidigare...tog den till 10ggr på Unibet när bet365 sänkte...

hoola 2019-11-20 14:12

Daniel Berglund V86 Bergsåker/Solvalla på Service Plays

mikaels 2019-11-20 14:17

Bon Ego hoppas man ju också på "överstreckning", så där ligger jag lågt, än så länge...

mikaels 2019-11-20 14:34

On Stage Indika 35ggr och 6,00 plats, tar platsen där på svs...

AmaerildeRimfrost 2019-11-20 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 652758)
Låter uppåt från Kåre- Senast blev allt fel och den starten är det bara att glömma. Allt har känts normalt efteråt och i fredagsjobbet var han lika fin som vanligt och han ger ett piggt intryck för dagen. Han har varit oerhört fin under hösten och gått bra från dåliga lägen. Nu fick vi ett bra spår och hästen är ruskigt snabb från start. Vi åker till Solvalla som optimister och känner oss inte slagna på förhand. Inga ändringar, barfota runt om och vanlig vagn, säger Kåre Axelsson...testar 27ggr på Unibet och avvaktar platsen lite...

Skriv ut hästjäveln för fan :rant:

:D :D :D :D :D :D

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

mikaels 2019-11-20 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 652778)
Skriv ut hästjäveln för fan :rant:

:D :D :D :D :D :D

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Var väl bra, nu får du ju högre på svs;)...fast ser att dom sänkt:cry:...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved