Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38510-v75-bergsaker-snack/)

Gotland 2019-12-14 08:11

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 657084)
Spelvärde spikar tydligen både Global trustworthy och Lome Brage

Oj! Då blir det syn från mitt håll. På båda dessa.

Tveklöst!

:KO:

tvablaa 2019-12-14 08:38

Har systemet klart sånär som på att jag behöver spika BW Sture eller Lome Brage. Lutar åt den förstnämnde. Inväntar klartecken från SO:)

Spiken64 2019-12-14 08:52

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 657092)
Har systemet klart sånär som på att jag behöver spika BW Sture eller Lome Brage. Lutar åt den förstnämnde. Inväntar klartecken från SO:)

Erik.A måste man bara ha med på bongen den hästen leker man inte bort.

tvablaa 2019-12-14 09:00

Tveksam till det, sto mot h/v och verkar inte ha mött motstånd alls i den här klassen

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 657093)
Erik.A måste man bara ha med på bongen den hästen leker man inte bort.

Jajjan 2019-12-14 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 657084)
Spelvärde spikar tydligen både Global trustworthy och Lome Brage

Dom borde kanske byta namn?

valo 2019-12-14 09:29

Spikar

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 657096)
Dom borde kanske byta namn?

Skulle behöva några Björnlandspikar...

valo 2019-12-14 10:03

OTP. Tror jag kör spik idag. Hans sätt att runda fält i tredje spår borde funka idag, -
kanske enda stället som det går att springa fort på? Verkligen inte den bästa guld man sett...5% är nog något som kollektiivet får skämmas för. Jag skäms inte alls för att spika.

Shooter 2019-12-14 10:11

Det är risk för att Bergsåker bjuder på låg utdelning idag, med betrodda hästar som Lome Brage och Global Trustworthy. Det är dock inga jag kommer att gå på. Nurmos hästar på resande fot med skor och den här årstiden är jag också försiktig med. Jag tror på minst sexsiffrigt.

joppe59 2019-12-14 10:19

Banunderlaget är enligt uppgift för en timme sedan blytung jag har inte den uppgiften bekräftad än men det är nåt att ta till sig

ab5 2019-12-14 10:29

Ändå intressant hur Coal Trader (1,9%) var spelad till 3,40 ggr och Survival Kit(10%) var spelad till 25 ggr i senaste starten mot likvärdigt motstånd. Nu har jag ingen jättekänsla för Coal Trader men han känns förvånansvärt lite spelad med hänsyn till hur betrodd han var sist.

mackpeter 2019-12-14 10:30

Inte bara spelvärde - även en annan stor betaltjänst - spikar både Global Trustworthy och Lome Brage.

GT är berättigad favorit. Senast utsattes han för ett par överfall i ledningen och hade slut på krutet sista 150 m. Höll dock farten bra ändå. Vem utmanar Örjan idag? Stallkamraten Zenit Brick körs fram i dödens och låser loppet.Går Bergh fram med starkt formförbättrade Digital Ink. Mr Golden Quick kan få loppet och spurtade magnifikt strax bakom Digital Ink senast på lång distans. Stor risk att "ingen vågar kyssa Örjan" - och han går orörd i mål.

Lome Brage kan en 23-tid. Med den farten äter han de övriga till frukost. Han är ursnabb från start och blir inte fast på innerspåret. Jag kan inget om kallblod och i de loppen skräller det ofta liksom att det brukar räcka med att strecka norskfödda. Tobbe kör ingen här.

ab5 2019-12-14 10:38

Det är iaf kul o se att betaltjänsterna ryggar Björnkollen idag.

mackpeter 2019-12-14 10:43

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 657107)
Det är iaf kul o se att betaltjänsterna ryggar Björnkollen idag.

Eller tvärtom. Betaltjänsterna publiceras flera timmar före Björnkollen.

pelleplutt 2019-12-14 10:49

Global Undecided 12ggr pengarna på Leovegas. Jag har för mig att han ska gå bra på tungbana och från spår 7 körs han offensivt... otroligt stark, klen silverdivision förutom han så är det Hazard Boko och Hawk Cliff litar ej på Per Lennartsson.

joppe59 2019-12-14 11:13

Då kanske du ska lägga upp ett andelsspel:drunk: själv tycker jag det är otroligt svårt att analysera vilka hästar som kommer att fungera på ett mycket osäkert banunderlag på förhand