![]() |
Citat:
|
Citat:
Utgår jag från mig själv, så tar jag all kritik som positiv kritik. Jag blir inte bättre spelare om jag gör alltid som jag tycker och inte tar åt mig invändningar från andra spelare. För man är väl inte bättre än någon annan här. Tror inte Rimfrost menar något illa, fast det kan låta så. Sen är du macken grym på att träffa rätt ofta. Var o en spelar efter egen plånbok. Kom igen, vi jobbar tillsammans här för att vinna :cheers: |
Kändes inte som den där raden var omöjligt att hitta och det var bra betalt. Var väl iofs inte särskilt nära själv men Ginny nämndes ju här och Digital Ink har ju haft kanonform ett tag. Trodde dock inte på den från det spåret.
|
Ginny Weasley
Citat:
såg startlistan bestämde jag mig direkt för att spika Ginny. En häst som gått så bra från taskiga tillägg men inte hunnit fram, nu var det dags utan tillägg. Det underliga var att hon gjorde precis samma grej men nu på kort distans. Lade ju sig sist och gick som en varm kniv genom smör och fixade segern. Underbart bra men referenterna blev så perplexa att de knappt orkade kommentera henne. Nya tag!! |
Citat:
Det är tydligen där de riktigt fina vinnarna delas ut:thumbup: Valo skall också hedras som var tidigt ute på Ginny weasley:claps: |
Otroligt att min lilla skitlapp lever än.
Dags att jinxa till det hela med att visa upp kupongen :lol: Slutade titta efter att storfavoriten vann första avdelningen och hoppet om några större utdelningar försvann. Det var ändå bara ett minisystem som hade små chanser att gå in. Behöver nog dock 9 eller 10 som vinnare i nästa för att det ska bli utdelning på 5 rätt... V65 Inlämnat: 2019-12-14, 19:08 Eskilstuna Lördag 2019-12-14 Start: 19:40 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6 (2, 5) 2: 1, 3 (7, 6) 3: 2 Ready Doc (6, 1) 4: 2 Phoenix Photo (7, 3) 5: 3, 4, 6, 9, 10 (12, 11) 6: 7, 11 (1, 9) 2x2x1x1x5x2 = 40 rader. 40 x 1 x 1,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: WWJ MHQ WXD Blir ingenting av det här- favorit i femte också :-/ Har ju varit enkelrad så långt |
Upp med enkelraden på V4 nu HubbaBubba?
V4 började 2-2-4 , kan du ju knappast ha missat om du lirar eskilstuna? *** såg att du lirade V4 bjerke ( istället?) Lycka till på Bjerke HubbaBubba:thumbup: |
Själv lyckades man spricka på en 1a-reserv på lilla live-stream-systemet.
Det är sällan det är "nära" när man spricker 1a-reserven men ikväll kändes det så. För med facit i hand borde väl Lome Brage aldrig ha startat? Om det inte rapporteras att den var sjuk idag så blir jag smått chockad. 1x6+27x5 och 20550 kr tillbaka på 5000 kr insats. Spelidéer som infriade var Empire Garbo, Digital Ink samt Ginny Weasley. Det är långt mellan gångerna som så många mindre betrodda spelidéer infriar. Det man får ta med sig är att "formen" är i kommande..... ( Eller iaf att man tror det... ) |
Citat:
Snyggt att hitta resten av vinnarna:thumbup: *** edit. Nyckeln till 7 rätt idag var nog att lyckat hitta kombinationen: Spik B.W Sture och Indras Secret Både Berglund och TT gick ju på dem och missade ändå så nog var det svårt idag. Bra gjort av dig att hitta alla svåra vinnare på V75:an :-) |
Citat:
Idag hade det varit nyckeln till 4 nya millar till andelsköparna då jag hade rankat upp nästan alla övriga vinnare. Men det vet man inte på förhand. TT tycker jag har varit kalla i åratal nu. Så de följer jag inte alls. Några som jag både betalar för och följer är Spelvärde. Och de ska vara glada för att jag har ett års-abb och att de därmed får chansen att återupprätta sin heder. För efter dagens rank och spelförslag skulle jag nog göra en lång paus från dem annars. Jag brukar räkna med att det går ca 20 "nära" på varje ordentlig fullträff. Med andra ord är det bara att nöta på och fortsätta att tro på sig själv. |
Citat:
betalar folk för att ta del av? Jisses! |
Citat:
Häromdagen publicerade de även analys till Norrlandsbana ( tror det var Umåker? ) där de utgick från isbana. Vilket det varit klart ganska länge att det inte skulle bli. Så de fick korrigera allt till "senaste nytt". Jag brukar hylla deras genomarbetade material allt som oftast. Men nu är de kraftigt ur form. |
Citat:
Sug på den här. Ni som inte vet så skrek jag ut på Åby Pegasus resturangen när Stepping Spaceboy spikades och lirades tungt i lördags. Nu till en svår bergsåker bana med regn och snö och allt kan hända idag. Har snurrat in mig på 3skrällar i samma lopp och jag namnger dom här under. 5.Patricia Zaz vilat 2,5 månad får en skicklig Ulf Eriksson jollen på måste passas direkt 9.Jazza Håleryd kanske inte vinner ihjäl sig mig men har en strålande form får snart en seger på det. Den absolut roligaste är ändå formhästen 15.Adi Gallia som varit med i årgångs loppen och hamnat på tillägg med sinna snabba pengar möter 5-6 åringar men hästar fyller ju snart år glöm inte den. N.W smart att plocka bort skorna innan förbudet och ville testa så dagarna innan med bra resultat 1-1 med dojor |
Citat:
Det krävs dock en del tur och att man hamnar rätt på spikarna. Hade jag lirat en V5:a för några hundringar så hade jag fått in den. |
Det märkligaste från igår är ju nästan att tipstjänsterna och spelbolagen(läs unibet,bet365) var så långt ifrån överens. Lome Brage spelad till 50% och spelbolagen inleder med 4 i odds samtidigt som tipstjänsterna föreslår spik.
|
Citat:
AVD6 5 HÄST AVD7 spik Bergharn 1.Island Life AVD6 Spik Bergharn 12 AVD7 5 Häst skrällen med om jag är bitter för att ha missat 4 mille lite såja Som sagt efterhandare som många inte tror på men jag är en ärlig människa |
Citat:
|
Citat:
|