![]() |
1 Gameboy Pellini
1,3,4,5,6 15 Mack Dragan 1,4,7,10 2,3,7,8,11,12,13 11 Rafiki Fri 10 Van Gogh 1,3,4,8,10 175 kr |
Extremt bittert, missade spelstopp pga att sonen behövde hjälp att torka efter toabesök.. nu hoppas jag att inte raden sitter..????
Spikar: Ti Amo Face Incredible Wine Sir QC Van Gogh Ouch. Den 4%:aren var med på sex streck på lappen.. |
Det såg klart ut, men då tog soppan slut. Märkligt. Och så vann 14 som Peter varnade för.
|
Det var väl för väl att inte Majoren vann när man nästan helgaddade och hade satt den på 3 streck. Och valde att lira plats istället för V/P.
Varningen från PU högst befogad idag! Hade nog inte plockat med den kusen annars. |
Hon låter så gullig med sin Halmstad dialekt ... så söt :)
|
Avd 2:
1,3,5,6,10 |
spårtrappa och 7 och 14 va tvilling hehe.. spårtrappor i ett nötskal..
|
Citat:
|
Nu fick den äntligen vinna och vi är på Valla... Örjan är livsfarlig att förbise när han inte är speciellt betrodd
|
Uschh, väljer mellan lås på 6,10 eller 3,6 så klart tar man 6,10 med 3 som första reserv
:idiot: |
Där kom gubben i lådan, den hade jag inte en tanke på att ta med idag. Behöver ju exakt det där loppet för att vinna+att några av de andra bra underpresterar eller får halvdåliga lopp.
|
Börjar må lite dåligt.. avd 3: 6,8,11,12,15
|
Citat:
|
Suck- alltid Örjan som får de där drömresorna och spräcker mina system när man tagit bort honom.
Trist när man gjorde rätt som tog bort de 2 mest spelade . 1,6,10 räckte inte |
Älskar när Örjan vinner med en icke betrodd och slår folk på näsan ;)
|