![]() |
Mitt drag 3 Ciku Brogård ströks... Då får mitt drag bli 12 Dan Molgård istället :)
En till strykning i sista på en betrodd nr 4. Gynnar väl 7 Bravo Revansch (kul med BR i ny regi) rätt mycket som kommer ner till bästa spåret 5 i volt. Sen gynnar det även hästarna på tillägg såklart. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Nåväl, det känns som ett alternativ i af. Men vi får se vad som framkommer mer under eftermiddagen/kvällen! Idag sätter vi den! :KO: |
Är det inte stor galopprisk på 2:an i sista nog för att hans kompisar bredvid honom blivit strukna;) alternativt att nu trummar han iväg i rätt gångart bekymmersfritt ������
|
I min bok är det inte lett att ta tillägg på 1 Valle Mattis men då trav e trav å omgången inte avgörs där tror jag att jag köper det loppet på fyra streck å går vidare till gå:drunk:
|
Värdelöst vetande momarken har ett lååångt upplopp det upplevs som så iaf sen har banunderlaget kunnat vara ett ? Den här årstiden jag utgår från att banpersonalen gjort sitt bästa;)
|
https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...eller-forsvinn
vass eller kass från våra kära grannar :moneybag: |
Citat:
|
Lite halvt off topic, men någon som vet var signaturen ”olle” tagit vägen? Gillade hans inlägg och tankar om streckspelen.
|
Någon som vet vad TT spikar
|
Citat:
:) :KO: |
Är inte Da Vinci BR lite kul till 5% i tredje. Då vi ändå ska gardera favoriten med åtminstone 2 och 7 så åker nog 12 med oxå. Trots läget...
:KO: |
Laser Tile 13% på V75
23% på V5 |
Nr 6 Katie Mae i sjätte till 18% känns helt klart varm.
Nr 3 Tro löke i den fjärde avdelningen? Kan den ta sig till spets och vinna på en hög 29-tid eller är det för optimistiskt tänkt? Nr 9 Etosha Boko för den som plockar tre eller fyra hästar i den tredje avdelningen. Iskall favorit i första där det kan vara intressant att spika nr 1 Valle Mattis - ifall man nu inte dubblerar med nr 8 Ingbest! Mina fyra cent till omgången. Kunde inte besluta mig för om 25% på favoriten i andra var ett kap eller om det var uruselt högt för att ta med. |