![]() |
V75 Bjerke snack
Testar en dubbel på svs till 5,15, Stjerne Kos(1,47) o Noble Dancer(3,50)...den förstnämnde är väl 50-60 meter bättre än övriga och ND borde ha en bra chans från spets...
|
Citat:
|
Citat:
|
Har garderat SK med Valle Grom till 17ggr på Unibet, är den enda som jag ser som ett eventuellt hot, skulle kunna springa i trakterna av SK, övriga är ju inte ens i närheten...
|
Ja då kan ju du inte vara mer populär ju än du är.
|
Citat:
|
Citat:
Men jag tycker om honom ändå, i Sverige finns det plats för allah. Mvh Uffe :) |
Och så lite trav
Funderar på att spela svenskt på Bjerke.
1600a vinns av spår 5 - 7 ca 2100a vinns av spår 2 - 4 ca 2600a vinns av spår 4 - 5 ca Mvh Uffe :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hur lydig är spelläggaren? Mvh Uffe ;) |
Citat:
Sen att du lyckats träffa rätt ibland... ja, det säger väl mer om att turen existerar inom spel än att du lyckas med något bra ;) |
Citat:
Så se till att vända den där jävla kappan snabbt attan när det väl vänder du :) Annars kommer du sluta som Ny Demokrati :D |
Citat:
Mvh Uffe :) |
Valle Grom verkar det vara rejält skrik på, sjunker ordentligt på vinnarspel och jag noterar att iaf ett väldigt stort tillsammanssystem har den som spik på ett system för 15000. Så 17ggr sitter du förmodligen väldigt bra på där Micke, synd att jag inte noterade detta tidigare och nöp platsodds när det var lite högre, kanske blir tvillingspel eller trio i det loppet senare.
|