Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bjerke snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38780-v75-bjerke-snack/)

mikaels 2019-12-30 16:16

V75 Bjerke snack

Testar en dubbel på svs till 5,15, Stjerne Kos(1,47) o Noble Dancer(3,50)...den förstnämnde är väl 50-60 meter bättre än övriga och ND borde ha en bra chans från spets...

Bullo 2019-12-30 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 660110)
Testar en dubbel på svs till 5,15, Stjerne Kos(1,47) o Noble Dancer(3,50)...den förstnämnde är väl 50-60 meter bättre än övriga och ND borde ha en bra chans från spets...

Hoppar ner i ryggsäcken och passar på att tacka i efterskott för några av vinnarna som du skrikit ut och jag ”smygryggat” likt Rob brukade. God fortsättning och gott nytt på dig

mikaels 2019-12-30 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Bullo (Inlägg 660113)
Hoppar ner i ryggsäcken och passar på att tacka i efterskott för några av vinnarna som du skrikit ut och jag ”smygryggat” likt Rob brukade. God fortsättning och gott nytt på dig

Detsamma!...problemet med att rygga mina spel är att dom är så jäkla tråkiga(stor skillnad mellan att spela vinnarspel och streckspel), så jag förstår att du inte vill "synas i min närhet"...jag blir alltså lite av travspelarnas "Jimmy Åkesson";)...:D....

mikaels 2019-12-30 16:54

Har garderat SK med Valle Grom till 17ggr på Unibet, är den enda som jag ser som ett eventuellt hot, skulle kunna springa i trakterna av SK, övriga är ju inte ens i närheten...

jomtien 2019-12-30 16:57

Ja då kan ju du inte vara mer populär ju än du är.

mikaels 2019-12-30 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av jomtien (Inlägg 660118)
Ja då kan ju du inte vara mer populär ju än du är.

...mmm...det jag alltså menar, är att mina spelideer är inte riktigt PK(Politiskt Korrekt)...det har jag full förståelse för, då jag själv skulle hatat min typ av resonemang när jag var yngre...men ser man skillnad på de två olika spelformerna, så behöver ju faktiskt inte mina ideer vara motsträviga...

Grant 2019-12-30 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 660114)
jag blir alltså lite av travspelarnas "Jimmy Åkesson"

Stor skillnad, Jimmy Boy är ju svårt hjärndöd.

Men jag tycker om honom ändå, i Sverige finns det
plats för allah.

Mvh Uffe :)

Grant 2019-12-30 17:18

Och så lite trav

Funderar på att spela svenskt på Bjerke.

1600a vinns av spår 5 - 7 ca
2100a vinns av spår 2 - 4 ca
2600a vinns av spår 4 - 5 ca

Bullo 2019-12-30 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 660120)
...mmm...det jag alltså menar, är att mina spelideer är inte riktigt PK(Politiskt Korrekt)...det har jag full förståelse för, då jag själv skulle hatat min typ av resonemang när jag var yngre...men ser man skillnad på de två olika spelformerna, så behöver ju faktiskt inte mina ideer vara motsträviga...

Som du vet så letar jag efter vinnande spel, hur PK de är skiter jag i - och ja, det kan ju ha något med åldern att göra då jag har ett pat år på nacken jag med, även om jag inte är lika rutinerad som dig:p Är du Åkesson får jag vara Annie Löf, vänder kappan efter vinden och ryggar andra så jag blir en vinnare.

AmaerildeRimfrost 2019-12-30 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 660115)
Har garderat SK med Valle Grom till 17ggr på Unibet, är den enda som jag ser som ett eventuellt hot, skulle kunna springa i trakterna av SK, övriga är ju inte ens i närheten...

Stjerne Kos lär ju segra men jag håller inte med om motbudet utan den som kan utmana om den springer felfri och har en bra dag är Lykkje Tora!

Grant 2019-12-30 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 660123)
1609a vinns av spår 5 - 7 ca
2100a vinns av spår 2 - 4 ca
2600a vinns av spår 4 - 5 ca

Vargens Norska Vrål på Västertorp blir spännande att se.
Hur lydig är spelläggaren?

Mvh Uffe ;)

AmaerildeRimfrost 2019-12-30 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 660120)

Ser man inte skillnad mellan de två olika spelformerna så borde man enligt mig vara inspärrad :) Åtminstone belagd med spelpaus för en livstid!

Sen att du lyckats träffa rätt ibland... ja, det säger väl mer om att turen existerar inom spel än att du lyckas med något bra ;)

AmaerildeRimfrost 2019-12-30 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Bullo (Inlägg 660124)
Som du vet så letar jag efter vinnande spel, hur PK de är skiter jag i - och ja, det kan ju ha något med åldern att göra då jag har ett pat år på nacken jag med, även om jag inte är lika rutinerad som dig:p Är du Åkesson får jag vara Annie Löf, vänder kappan efter vinden och ryggar andra så jag blir en vinnare.

Akta dig för att efterlikna Annie Lööf för möjligen är hon lite av en vinnare nu men det där fallet som väntar vill ingen råka ut för. Det är tusen gånger värre än att tilta bort några månadsinkomster!

Så se till att vända den där jävla kappan snabbt attan när det väl vänder du :) Annars kommer du sluta som Ny Demokrati :D

Grant 2019-12-30 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 660128)
Ser man inte skillnad mellan de två olika spelformerna så borde man enligt
mig vara inspärrad. Åtminstone belagd med spelpaus för en livstid

Någon gång går det att kolla hur väl Mikaels drag fungerar som spikar å V75.

Bullo 2019-12-30 17:45

Valle Grom verkar det vara rejält skrik på, sjunker ordentligt på vinnarspel och jag noterar att iaf ett väldigt stort tillsammanssystem har den som spik på ett system för 15000. Så 17ggr sitter du förmodligen väldigt bra på där Micke, synd att jag inte noterade detta tidigare och nöp platsodds när det var lite högre, kanske blir tvillingspel eller trio i det loppet senare.