![]() |
Bra start, Hubba!
|
Fy fan så trist, har hamnat i ett sånt läge där jag gör alla fel - bantade bort den det sista jag gjorde.
Du gjorde rätt Hubba! |
Bra start :clap:
Är med på 4 system . HubbaBubbas , Dahles och 2 egna system. Alla hade Zaira med på ganska kort. |
Körde inte Fiore över Uhrbergs för att komma ner i vinnarhålet?
|
V4
Inlämnat: 2020-01-22, 20:39 Solvalla Onsdag 2020-01-22 Start: 20:41 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7 (1, 4) 2: 1, 3, 5, 8, 9, 10 (11, 4) 3: 1, 8, 11 (4, 5) 4: 4, 7, 12, 13, 14, 15 (11, 6) 2x6x3x6 = 216 rader. 216 x 1 x 2,00 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. :KO: |
Trist för alla som siktade på 19kr tillbaka per andel och spikade de två största favoriterna.
|
Och där satt spik nr 1. Vore trevligt om det håller i sig hela vägen idag.
|
Så irriterande med favorit som hade tur...
Haugstad vilken taktiskt impotens... Pajas |
Blev ju skapligt jämnstreckat tillslut, så jag är otroligt nöjd med PDL...
|
Smart av Kimpan, påläst! Synd man inte gjorde spikbytet bara..
|
Fan så han kör Haugstad. Bara ren tur att Everest inte får frambenen kapade
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
7. C.yuoagain ÄR STENKLAR!!!
|
Citat:
Där körde haugstad bort både sig själv och 7.... |
Vafan gör karln (Haugstad) Hade räknat in tvillingen, men han lyckades sumpa andra platsen :no:
|
Helt formlös och utan självinsikt lägger jag ett vinnarspel på 11 med Steen Juul nu. Väljer mellan den och 12:an.
Så där har ni ett bra vinnarspel:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har den kommit i mål? |
Ludde är säker. Hade dock hoppats på en liten rensare.
|
synd att jag dubblade med 7an .... men kul att Tengil fick vinna och ett klart plus att ludde körde ... och Catrin och W.Paal mycket snack men vinner aldrig
|
Bra Hubba, synd du inte spikade;)...Hehe, skojade bara...
|
Citat:
|
Satt och hoppades att Tengil skulle hoppa som sist:)
Citat:
|
Långt kvar men hoppas Erik fixar biffen nu .. sen är det ett roligt lås i dd1 på 6 och bara min som jag vägrade släppa men det är som sagt långt kvar och jag vågar inte hoppas på något för nånstans går det alltid fel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nytt vinnarspel nu: EV Mici
|
Rickard N Skoglund är inte bättre än sådär... Hatar när inkompetenta kuskar inte ger hästen chansen...
|
Vad alla vinglar idag
|
Heja Hubba!
Snygg spik! :KO: |
Härligt, Hubba!
|
YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
|
Det var ju onödigt att dubbla upp Eriks uppsittning då motbudet hoppade bort sig.
|
Nu tvärdog RSG också...
|
Citat:
|
Citat:
Ditt system är det jag är med på som har flest rader kvar;) Lycka Till:hattenav: |