Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 28/1 Bergsåker/Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/39235-v86-28-1-bergsaker-solvalla/)

KalleKlut 2020-01-29 20:44

GF var tyvärr för egen del bara bäst. Ruskig insats!

HuBBaBuBBa 2020-01-29 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 666723)
Om Örjan vill vinner han med GFA från dödens kan jag tänka mig. Hästen är på väg upp kraftigt i klasser och kuskdeluxe ala carte ... Kim E med Bo C slog ju gamla trötta guldhästar så då borde Örjan kunna göra det mot en gammal trött silverhäst :)

Frågan är bara om han kör för det?

Frågan är besvarad ;)

Gotland 2020-01-29 20:45

Ta gärna en stund och fundera över hur mycket betaltjänsterna styr spelet numera.

Med 40 minuter till start var Lyx Håleryd streckad på drygt 10% mer än Fragolini AM.
BÅDA de två största betaltjänsterna spikar Fragolini och vid spelstopp är ekipagen så gott som jämnstreckade.

Behöver jag säga att de båda även spikar Järvsöodin...

Visst kan man gå på deras spikar ibland men går man helt på samma upplägg som någon av dem riskerar man nog att springa rakt in i en vägg av stora tillsammansbolag som "följt John"...

Men men, nu jobbar vi in ett par åttor här ikväll!

:KO:

Efterhandaren 2020-01-29 20:45

Jäklar vilken ärlig löphäst. Örjan bara sitter och finåker.

Shooter 2020-01-29 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 666924)
Ta gärna en stund och fundera över hur mycket betaltjänsterna styr spelet numera.

Med 40 minuter till start var Lyx Håleryd streckad på drygt 10% mer än Fragolini AM.
BÅDA de två största betaltjänsterna spikar Fragolini och vid spelstopp är ekipagen så gott som jämnstreckade.

Behöver jag säga att de båda även spikar Järvsöodin...

Visst kan man gå på deras spikar ibland men går man helt på samma upplägg som någon av dem riskerar man nog att springa rakt in i en vägg av stora tillsammansbolag som "följt John"...

Men men, nu jobbar vi in ett par åttor här ikväll!

Det är inte bara betaltjänsterna som ligger bakom de här två hästarnas. "Alla" har ju skrikit om Fragolini hela veckan och Järvsödin är ju klar efter strykningen.

virre82 2020-01-29 20:47

Förbanne mig vad Grainfield Aiden påminner om Milligan's School, dom går på vinnarvilja

Gotland 2020-01-29 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 666926)
Det är inte bara betaltjänsterna som ligger bakom de här två hästarnas. "Alla" har ju skrikit om Fragolini hela veckan och Järvsödin är ju klar efter strykningen.

Absolut inte bara. De sena spelarna är oftast mer pålästa (såklart). Och betaltjänsterna ska ju vara "mest" pålästa så att de hittar samma ekipage som "övriga" av de sena spelarna är ju inte så konstigt.

Oavsett så är det en effekt att ha i åtanke åtminstone.

mackpeter 2020-01-29 20:53

Tackarrrrr - Fulsprit, HuBBa, mr-stylez, Biznice spikade Grainfield Aiden. Jag tog rygg på er. Hade först streckat 2,3 och 4 men spelade dem på trio istället.:claps:

Staketkusken 2020-01-29 20:53

Betaltjänsterna är bluffmakare hela högen. Tar alltid alla hästar i alla lopp och ibland några extra. Gör system inget vanligt folk kan lämna in och vinner varje vecka.
Så kan de skryta i olika annonser om att de minsann vann 200 papp om dagen i ett år.

NAFETS 2020-01-29 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 666932)
Betaltjänsterna är bluffmakare hela högen. Tar alltid alla hästar i alla lopp och ibland några extra. Gör system inget vanligt folk kan lämna in och vinner varje vecka.
Så kan de skryta i olika annonser om att de minsann vann 200 papp om dagen i ett år.

Haha spot on!

Shooter 2020-01-29 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 666928)
Absolut inte bara. De sena spelarna är oftast mer pålästa (såklart). Och betaltjänsterna ska ju vara "mest" pålästa så att de hittar samma ekipage som "övriga" av de sena spelarna är ju inte så konstigt.

Oavsett så är det en effekt att ha i åtanke åtminstone.

Det är möjligt. Jag köper aldrig några betaltjänster och har inte tillgång till dem heller.

HuBBaBuBBa 2020-01-29 20:57

oj vilken röta jag hade där phuuu... tog bort 1an och sesam öppna dig

Shooter 2020-01-29 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 666935)
oj vilken röta jag hade där phuuu... tog bort 1an och sesam öppna dig

Jag har garderat upp loppet, hade bägge men hoppades på sexan.

Staketkusken 2020-01-29 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av NAFETS (Inlägg 666933)
Haha spot on!

Jag har varit med tillräckligt länge för att veta vad jag snackar om. Man känner igen speltorskar och luftslott tidigt. Det är samma människotyper varje gång. Unga killar och män som ”lever på spel” och som ofta har fina pikéskjortor och välkammade luggar.

Men i verkligheten är de pissblack och mer kända för sitt prat än att faktiskt se om en häst är halt eller inte.

HuBBaBuBBa 2020-01-29 21:03

det är helt otroligt.... min vanliga tur i trav

jag lägger ner nu