![]() |
Citat:
|
Citat:
Ny tråd kommer för varje etapp. Jag sitter med sammanställningen för etapp 1 nu. :KO: |
Citat:
|
Citat:
Snyggt jobbat! 11st med alla rätt. VACKERT! Med reservation för att det är mycket siffror men om jag lyckats rätta rätt så hittar jag tre etapp-vinnare med spik på Zenzero Jet i femte till 31% vilket är den bästa spiken Grattis till: xavante68 riga ggrrgg som delar etappsegern i och med detta. 17st tävlande nådde 6/7. 22st 5/7. Nu kämpar vi vidare mot etapp 2 nästa helg! :KO: |
Kommer ingen lista över alla medverkande presenteras? Bra jobbat med siffrorna!
|
Citat:
Återkommer! :KO: |
Citat:
:cheers: |
Citat:
Har bara kollat lite genom botten på glaset. Mvh Uffe ;) |
Citat:
Jag tror jag vet vad du är ute efter men reglerna säger att vid lika antal rätt vinner den med spik till lägst spelprocent. De tre vinnarna hade alla spikat Zenzero Jet som var den vinnare som spelades till lägst procent (31%). :KO: |
Citat:
att också X anses som spik. Citat:
|
Kan ju vara så att spik i 4:e även det kan ha betydelse.
Ny lista? Mvh Uffe :) |
Citat:
Fast det krysset i "match 7" var ju streckad på 60%? I "match 4" var krysset streckat på 52%... |
Jag fattar inte vad ni är ute efter?
Förklara gärna. Den vinnare som var spelad till lägst procent var Zenzero Jet. Har ni något annat resultat än så? Och ja, kryss kan oxå vara spik. Men har det med saken att göra? :KO: |
Resultatraden var enligt svenska spel:
1 Burning Man 59% 1 Super Sarah 35% X Övr hästar 64% X Övr hästar 52% 2 Zenzero Jet 31% x Övr hästar 60% 1 Green Mamba 57% Menar ni att ni har andra siffror? Jag fattar ingenting... :KO: |
Citat:
Mvh Uffe :cry: |
Ska jag skylla trögheten på något så är det polyvinylpolypyrrolidon.
Tål helt tydligt inte det. Mvh Uffe ;) |
Här kommer utlovad lista:
Resultat etapp 1 Alla rätt: Spoiler:
6 rätt (utan inbördes ordning): Spoiler:
Noterbart är att Grant lirade en enkelrad!!! 5 rätt: Spoiler:
Övriga deltagare har fått färre än fem rätt. Tävlingstråd för etapp 2 kommer så fort som SvS släpper lördagens omgång! :KO: |
Citat:
Bra jobbat med siffrorna - kudos! |