Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 1/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/39276-v75-aby-1-2-a/)

HuBBaBuBBa 2020-02-01 18:49

oj vilket självförtroende Jörgen fick nu.. hehe

SistaStallskriket 2020-02-01 18:50

Besviken över missen i kallblodsloppet... 5 sexor ger inte mycket...
Vidare glömde jag lämna in Challenge där 7 rätt satt. Lite under 1000 kr i utdelning där men får nöja mig med att vara med i tävlingen.

Nu hoppas jag att 3:an vinner sista på Vincennes så man får lite med idag iaf...

Santorini 2020-02-01 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 667758)
Nej men jag tror på civilkurage och en del i det är att inte hålla tyst när folk beter sig illa. Jag förstår att det faller på döva öron i kanske de allra flesta fall, men att ge upp i första taget ligger inte för mig.

Heder åt dig som säger ifrån när någon går över gränsen!!!!!

Stekel 2020-02-01 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 667759)
Då får du kolla hans tempobedömning här när han får stryk av hästen i vinnarhålet.

https://www.atg.se/spel/2020-01-05/v...lopp9/resultat

Du letade ett tag där förstår jag. Men jag vet inte om du hittade vad du sökte riktigt, för det var väl inget konstigt med det loppet. Han gör ju vad han kan för att hålla inne ryggen men det kom en utifrån han behövde köra emot sen kroknade båda utanför.

Han vann hela skiten, det var då en riktig högoddsare! Kunde jag inte ha räknat ut, flera snäva spår och några riktiga skithästar. Då ska det en del till. Jag lirade ju på Skoglund som väl blev trea eller nåt.

Fulsprit 2020-02-01 18:54

Citat:

Nej men jag tror på civilkurage och en del i det är att inte hålla tyst när folk beter sig illa. Jag förstår att det faller på döva öron i kanske de allra flesta fall, men att ge upp i första taget ligger inte för mig.

Haha, civilkurage - ja, det var tufft av dig att säga till mig på nätet - bra jobbat! Tror jag skall skicka in din insats till "Svenska hjältar"...

:hattenav:

Fulsprit 2020-02-01 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 667762)
Heder åt dig som säger ifrån när någon går över gränsen!!!!!

Pluttan då!

:ful:

Stekel 2020-02-01 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 667764)
Haha, civilkurage - ja, det var tufft av dig att säga till mig på nätet - bra jobbat! Tror jag skall skicka in din insats till "Svenska hjältar"...

:hattenav:

Tack! Jag tvivlar starkt på att jag kommer att nå hela vägen på det här. Men alltid kul att bli nominerad till bra saker! :thumbup:

Fulsprit 2020-02-01 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 667766)
Tack! Jag tvivlar starkt på att jag kommer att nå hela vägen på det här. Men alltid kul att bli nominerad till bra saker! :thumbup:

Vassego! Vi måste var noga med att hedra de som hedras bör...

:cheers:

tvablaa 2020-02-01 19:20

Cred till dig Stekel!

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 667766)

tvablaa 2020-02-01 19:33

Vad är det för häst Green Mamba!?

Fulsprit 2020-02-01 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 667774)
Vad är det för häst Green Mamba!?

Sex-årigt, brunt sto...

:rolleyes:

Lobo 2020-02-01 19:58

Citat:

Men kuskarna och tränarna skiter ju i dig fullständigt.:whoco5: Varför ska vi då stryka dom medhårs för?:no: Dock inte Adielsson i den grad som Kihlstöm, Redén (han med Propulsion som får Per Skoglund till att stanna upp Sverige), Båth, Walmann, ja listan kan göras lång, men det är ju inte idag det gäller....:thumbdown:

Frasse77 2020-02-01 22:16

Staketkusken har alltid "rätt" eller kanske kan det vara så att han har fel ibland, kan det hända att kusken som sitter bakom hästen kanske i alla fall ngn gång uppfattar hästen bättre än staketkusken?

Angående Jörgen så finns det ju i alla fall några hästägare som tror på honom. Stall Courant får man väl tro vet var dom lämnar in sina hästar och hade han varit så värdelös hade dom nog inte lämnat in Ganja d'Am hos JW.

SO 2020-02-01 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 667744)
Två ord:

HEJA LOTTA!!!

:KO:

Jag gillar Lottas analys och köper en andel oftast, nu efter idag blir jag nog stamkund. Hon hittade norska skrällen på 6 hästar. Suveränt. Demex vart väl störd av galopperande hästt i sista kurvan läste jag nånstans men då hade väl sjuan gett kaffepengar

Santorini 2020-02-02 09:58

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 667786)
Jag gillar Lottas analys och köper en andel oftast, nu efter idag blir jag nog stamkund. Hon hittade norska skrällen på 6 hästar. Suveränt. Demex vart väl störd av galopperande hästt i sista kurvan läste jag nånstans men då hade väl sjuan gett kaffepengar

BRA Lotta. Själv hade jag den på 5 Hästar. Tar alltid med norska hästar som kommer ifrån en vinst i senaste starten. Det var bara den och Bellfaks som kom ifrån vinst. Dessutom på tung bana. Och Åby var ju inte lättsprungen.