![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Återigen en grym DD! Vad har du för hitrate på dina raka dubblar? Otroligt snyggt lirat gång på gång! :hattenav: |
snyggt, mackpeter!
Man sprack alltså endast på en galopp på spiken in mot upploppet när segern såg nästan klar ut i avd4. Sånt är livet som travlirare... |
Citat:
Synd att jag fastnade helt för Seven Seas i första. Med spik på dagens 2 största så hade det suttit till 100% då jag rankade vinnaren som 4e häst tack vare Vikings inlägg. |
Citat:
Jag gillar Mikaels sätt att tänka. Han har ett väldefinierat mål med fokus. Mina dubblar utgår alltid från om det finns en "klar" vinnare. Brukar leta efter någon i den andra avdelningen, som ger ett dubbelodds 10-20 gånger. Om det inte finns en "klarabergare" söker jag någon, som har vettig chans och ger 15-25 gånger med en vettig vinstchans i andra avdelningen. Insatsen skall vara 200 - 500 kronor med högst 4 hästar. Odds över 50 gånger skippar jag. De är önsketänkande och inte realistiska. Nu koncentrerar vi oss på morgondagen. Min gamle tränare och delägare Petri Puro har väl en "klar" i första avdelningen. Kanske spikar jag Green Mamba också. Då gäller det att strecka rätt, där skrällarna kommer. Lycka till!:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Idag var du ju helt rätt på första halvlek av V64. Du pekar ju ut godbitarna i avd 1 och 4 på få streck, samt nämner att Gallanga är stenklar. Sen fattar jag att man måste gardera brett i ett par avdelningar för att kunna nå högre utdelningar. Idag hade du oturen att gå kort just i fjärde - vilket höll på att gå vägen. Med samma inledning och kortare i avd 5 och eller 6 kan du ju knappt missa V6 idag. Trist när en sån fin start och delade kanondrag i starten inte får hålla hela vägen . Väldigt bra tippat Viking:thumbup: Hoppas fullträffen kommer snart ! |
Fullträffen kommer snart eller om 5 år.....vi är alla losers in the end.
|