![]() |
Hade jag varit intervjuare hade jag bara velat fråga uhrberg. Hur han tänkte och avslutat med "du trodde väl ändå inte att du skulle vinna det där "
|
Citat:
|
Hevin Boko såg inte alls ut som en ”sköldmö” som Gråt-Per sa i studion. Såg helt alldaglig ut och är uppenbarligen en häst som måste ha mer serverat eftersom den inte kan ta ledningen.
Uhrberg ska ju ha en enorm eloge eftersom han svarade en 75%-are precis som reglementet föreskriver att man inte får släppa ledningen. Hevin Boko är inget speciellt och det är bara att inse att många här gick i fällan eftersom den snackats upp och haft hög procent hela veckan med en relativt o-meriterad kusk i jollen. Nej. Jag hade inte vinnaren heller. Hade med Adrian K men han och hans farsa är det ju som vanligt med: antingen eller. |
Hevin har aldrig vunnit lopp med mer än 110k i förstapris. Den streaken fortsätter....
Att tro på Umaticaya som inte startat sedan oktober och vann senast i september -18, över 1640 då med Merles Simoni som enda motstånd, säger ju en del om självförtroendet på Kolgijnis.... |
ja stor eloge till Uhrberg som höll spets... mer sånt
|
Citat:
|
Det är roligt vad svart eller vitt det är i travet ibland. Forss hade väl blivit geniförklarad om han hade fått ta över spetsen. Kanske också om han tagit dödensvinsten för att han inte lämnat åt slumpen att kanske inte hinna speeda förbi båda motbuden från andra ut. Nu heter det att Erik "vann hjärnornas kamp" :popcorn:
|
Intressant system!
Citat:
Väldigt bra komponerat om du frågar mig. Lycka till! Gillar spiken i sista. Så spelvärd! |
V5
Inlämnat: 2020-02-08, 16:41 Solvalla Lördag 2020-02-08 Start: 17:05 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 9 (5, 6) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (14, 2) 3: 6 Doctor Doxey Zenz (4, 11) 4: 5, 8 (3, 10) 5: 2, 12 (5, 10) 2x15x1x2x2 = 120 rader. 120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. |
kom igen nu jepson!!!
|
Citat:
|
Varför kördes Hevin B. av Forss och inte av Kontio?
|
En v5. a Lopp 1 spik nr 4 Elian Web. Lopp 2 nr 2,5,6,7,10,12,14,15.Lopp 3 nr. 2,4,5,6,7,11,12.Lopp 4 nr 1,3,5,8,10,11.Lopp 5 spik nr 10 Man at Work, omtag på bästa spiken.
|
GV måste varit sjuk...annars blir den ju tvåa i vart fall...
|
En häst på banan. Men varför fortsätter in Jepson inte i ryggen på vinnaren i stället för att krångla sig ut??
|
Jag kommer skrika in Olle R nu!!! hehe
|
Ojojoj! Hur nöjd såg inte Lugauer ut när Gareth Boko kom på tal! Blir lätt spel på denne - hoppas den går upp i 9-10 ggr fläsket. Vad står den i på nätet, boys and girls?
|
Citat:
:cheers: |
Samma här. Fick 6.10 på SvS
Citat:
|
Uffe och Discon! Kom igen nu! Hoppas Jepson laddar och sitter ett tag i ledningen. Kontio vill helt klart dit. Uffe får bida sin tid hoppas jag. Undvika rusningen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jodå, det gjorde han ju! Sista varvet gick riktigt snabbt. Första varvet gick på knappt 1.17 och sluttiden blev 1.14.3 och då låg de jämsides hela sista varvet och lite till, så jo - han pressade sönder Johans kuse... :cheers: |
Citat:
|
lekstuga av elian
|
Ok, bara att erkänna att Elian Web är bättre än någonsin. Trodde GB skulle äta upp den.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Discon! En glaslirare!
|
60 spänn med Elian Web på v5 ... det va ju ett riktigt bra värde.
|
Oj nu vet man verkligen att Elian är en världsstjärna!!
|
Citat:
Gick 1.16.6 på vavet och sedan än lugnare fram till 800 kvar och där började han pressa för JU vill ju inte att det skall gå fortare - sedan går ifrån för att han krossat Johans kuse och att han håller undan för de andra visar på att Johans kuse inte bara är den som stannar, utan det är IL Duce Bpoko som går undan från alla och är riktigt bra. Jaja, det är vad jag ser... Tiden talar ju för detta också. Torde väl gått runt 1.12 hela sista rundan, tror jag - är dålig på att räkna ut detta. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Hann få 3,60 på Aura SL, innan svs sen sänkte rejält...mycket jojo där...
|
13,2 vann GB med på Kalmar och Devs Dragon 13,0 så att GB skulle krossa Elian Web från spets som springer låga 12 tider är ju inte högst troligt.
|
Citat:
Tider säger absolut inte allt. I kallblodslopp tycker jag om att se på dessa, men inte så mycket i varmblodslopp... :cheers: |
Synd att Olle är så sakta ut och blir tvungen att lägga sig sist.. slog ju GB och Disco i alla fall.
|
Citat:
Tror du Elian platsar sista söndagen i januari ? |