![]() |
Citat:
UO och Järvsö Aron skulle behövt ta sig fram till dödens, nu vart han hängandes i tredjespår och vart mest i vägen för de övriga och i och med det så hjälpte man ledaren. |
Citat:
Tråkigt när man tycker sig hittat en bra spik i ett svårtippat lopp och så åker man dit på linjen. Nåja, bara jobba vidare, nästa gång är marginalerna på vår sida |
Blev Dunder förbannad? Rappade till Pleasure när den galopperade. Såg väldigt skumt ut.
|
V4
Inlämnat: 2020-02-07, 20:13 Umåker Fredag 2020-02-07 Start: 20:14 Kostnad: 24,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 9, 11 (3, 4) 2: 5, 13 (14, 4) 3: 9 Höwings Star (1, 5) 4: 4, 14 (13, 1) 3x2x1x2 = 12 rader. 12 x 1 x 2,00 kr = 24,00 kr. Totalt: 24,00 kr. Rättningskod: JKR CHG QNV |
Gick som vanligt för "världens bästa häst", sån är han och hitta ett spelvärde i honom kräver väääldigt mycket "is i magen"...
|
Citat:
|
Där kom vinnaren jag borde spikat på V64 istället för att dubbla med Pleasure for Cash i tredje- 9 Kahlua Bishop!!!
Vet inte om jag skulle fått med 8 i andra ändå. Men första tanken var att gardera bredare i andra. Kallblod och relativt låg klass- då kan det alltid skrälla! Troligt att jag tagit bort 8 - 22 lopp i rad utan vinst och aldrig vunnit på vinterbana... Får jobba på Asgayas lapp nu:yes: |
Citat:
|
Citat:
Ingen häst i närheten och hästen galopperar rakt fram och borde därmed inte behöva korrgigeras. Hoppas det blir böter |
Uffff
|
Citat:
Första spiken inne:claps: |
Nu börjar det bli varmt... hoppas den sitter nu !!
|
Ett tag hade jag 5 spik i första, då hade jag 4 7 12 14 i sista.
Men idag var jag sugen på att vara med ett tag |
Citat:
:KO: |
Gick inte denna gång:sad:
|