![]() |
Okej ,
Spik på P.Dynamite med Ante..känns inte direkt tryggt men sitter den så känns 7:an nära med 6 streck i sista. Kom igen Ante! dax för 1:a V75 segern nu.. Good luck Mvh , L |
Stefan Hultman lackar på tönten i studion vilket är befogat och ahn är en stor pajas som retar Hultman i smyg men Hultman vet nog om detta och känner att det får räcka ... väck inte den björn som sover.
|
Om bara Man at Work och My Sweden torskar sina lopp så är Challenge på Svenska Spel hemma. Det är 15 system kvar. :)
|
Cool kille - så borde man vara!
|
Där va Hanna... men nån vidare snygg vete fan
|
Citat:
|
Rak DD:
12/9x200 SEK... |
Nä grabbar lycka till ni som är med, och ni som finns i Gbg passa på och kom på Travgalan som börjar nu kl 19.00 och hinner ni inte så är det efterfest på Lyon tills 02.00
|
Citat:
Blir mer o mer sur att mitt x50 inte fick in Elian... Nästan så man hoppas man bränner ngn av de sista nu :S |
Trav är lätt, även om han fick göra det hela vägen...
|
VILKEN MASKIN - VILKEN KUSE!!!!!!!!11111111111
|
Grymt!
1,3,4,5,6 eller 9 för sju rätt på V75. Alla utom 9 för full pott på Challenge. |
Hästen e sjuk.... herregud...
5 av 5 utgångar har man satt idag, den enda jag bränt är spiken Elian... suck haha :P |
Håller tummarna för Soul Tan.
|
Vill se denna i Harpers i maj...
|
Citat:
Inte för att det varit svårt idag, men inte så dåligt att kusarna är sämst fyra i mål... :ful: |
Ska man skratta eller gråta???
Spruckit v75 när man rankat in 5 tipsettor och en tipstvåa i de sex första avdelningarna:cry: Mitt joker jag spelade i mitt privata tillsammanslag: https://www.jokersystemet.se/t/bgKNmDrKEfkF |
Kihlström hade en uppgift idag med Man At Work, och det var att gå före Hannu, men det var tydligen för invecklat.:whoco5:
|
Citat:
Sjukt man kan vara borta på allt då man har rankat in dem 1 1 1 1 1 2.... :S |
Citat:
Hmm, ja då framstår mina spel/ranking såsom patetiska, hehe! Otur, grabben - du kommer igen, men väldigt surt, det förstår jag! :cry: |
Citat:
|
Kom igen nu, Mika!
|
4 Soul Tan är en riktigt bra travare. Hu kan den stå i 15 ggr `? Nu spelar vi, bara rädd för Merrit
|
1,5,6 för 7r.
|
Citat:
|
Synd att Dom Perignon bröt lite neråt mitt på upploppet och behövde korrigeras. Såg ut som han tappade lite fart på det(jag tyckte det såg ut så iaf..men kanske något färgad då jag satt med spik på Dompan på DD ;) ) Kanske hade tagit sig förbi annars.
Eller kanske bara jag som tyckte att han bröt ner ?! :p |
Citat:
|
Citat:
|
Sämsta tänkbara vinnaren av mina streck på V7, men man kan inte mer än sätta den och så 5 167 kr för full pott på Challenge. Alltid något, men man hoppas ju på ett par rensare när man garderar.
|
Citat:
|
ja det va ju roligt när man hade 8an i dd1 så blev det det sämsta tänkbara resultat ...
|
Westholms bara bäst. Lksom OH och Discon. Nya tag, missade två spikar - avdelning skrällar.
|
Citat:
|
Så nästa gång garderar vi Grainfield Aiden och tar med Antonio Trot (och kanske Merritt).
|
6 219 kr på V75 och 5 167 kr på Challenge. Okej lördag.
|
Citat:
|
Citat:
Synd, det var ju fint DD-odds på 8-1, lite drygt 64 ggr ! Alldeles för favoritbetonat på V75 för min del, så jag kammade noll där, men stort grattis till alla som fick nåt med av alla kakorna ! :cheers: Nya friska tag som gäller ! |
Citat:
|
Är det inte Lördag i Norge också???:lol:
Länkar till Harstads Banprogram - OBS! Läs omslaget till programmet https://totonor.no/wp-content/upload...90220-2020.pdf |
Citat:
|