![]() |
Halvtid och allt väl så långt. Nu gäller det att de två resterande spikarna sitter också.
|
Dagens "Kommunare" Digital Download men finns en orsak när maiden inte är avlagd på 13 starter.
|
Inget fel i att gå på DD, men sånt gör att favven ger riktigt bra betalt i slutändan...
|
Spiken
Citat:
|
Citat:
|
Vet att ni "hatar mig", men gör ju bara en bedömning utifrån sannolika utfall...detta med motrag mot favoriter är en masshysteri, som är väldigt svår att värja sig mot...så är det!..
|
Citat:
|
Citat:
|
Som vanligt så har man inte marginalerna med sig. Tengil torskar med nosen mot en smygkörd på open strech.
|
helt ute och cycklar är jag inte och jag litar på mig själv och det är en sådan liten marginal att jag sätter BÅDA spikarna
|
Jag lirar också mot favoriter, men det är bara när det finns "fog för det"...
|
Fan max oflyt att Rickard skulle få luckan så han måste gå ut istället för in! Sista strecket man bantade vinner.
|
Säger det igen Hubba, du gör helt rätt. Snygg spik och nära att du nu suttit i en fin sits.
Andelar som har tidningsspikar är inte roliga. |
Citat:
|
Citat:
|
Legolas gör succe igen, lol
Efter en evighet av paus med spel till travet gör man ikväll comeback med P2 spel till Solvallas 2 sista lopp. 100 000kr i garanterad omsättning på P2 = 80 000 kommer delas ut på P2. Problemet är bara att ingen kunnat logga in på sidan de senaste timmarna. Omsättningen har stått still på 19 800kr i två timmar nu. Blir riktiga rökarodds för de som lyckat få in sina spel tidigt:omfg: |
Jaja, man får hoppas på 2 eller 3 sjuor istället.
|
Citat:
Jävligt snyggt, synd att inte 2an i förra kunde hålla undan. En liten tröst och tackar för tipset VINNARE Inlämnat: 2020-02-26, 21:12 Åby Lopp 8 Onsdag 2020-02-26 Start: 21:14 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 2 Bellmondo 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: LDX DTX BRL |
Snygg Spik HubbaBubba:hattenav:
|
Cobbys Nana nu får man hoppas! Rakethäst.
|
blir så sne när det ska vara stolpe ut hela tiden för mina ideer är bra ... tänk om det hade skrällt i första avd ... hmmm ... jag kommer köra på detta sätt i fortsättningen och gå på min känsla ... va ju nojig för 8an och jag skulle dubblat och gått kortare i första avd men jag trodde det kunde skrälla där. Jaja
|
Citat:
Men superspik sedan som vanligt och därför jag köper din andel, men angående DD var det mina tanke angående den och ingen kritik Hubba;) |
Citat:
|
Citat:
Spika det du känner för |
Pasi har nog rätt, ingen större galopprisk på storfavven,,,
|
Har ju ett kanonodds på plats, så lirar inget mer...
|
Fin rakethäst det där!
|
Han blir slagen som fyra-femma, sablar!...
|
Citat:
|
Svårt att få med såna hästar på små system då man måste gå kort någonstans. Nu vinner väl Adrian när jag har spik på King of Everything.
|
Rak DD: 6-2.
|
Citat:
|
Jävlar, det var ingen bluff! Tuff öppning i den klassen!
|
Helbror till Moving On, stammen förpliktigar. Fin häst!
|
Citat:
Nåja, rak DD om 2:an vinner nästa. Sex 6:or om 2,3 eller 6 vinner sista och nio sexor om 9 eller 11 vinner. |
9,40 är nere i 5,30 nu på favoriterna på tvillingen i sista, kanske inget överodds nå mer, men ändå inte dåligt...
|
Ska bli intressant och se om Lover Face går felfritt...
|
Realistiska P2 vinnare som jag kan få in:
1 sigel garline = 323ggr, 6 Havbergs Knight = 353ggr, 11 Reverend Wine 331ggr Fina odds i kombination med 1 Cobbys Nana i P2 avd 1 *** edit Nähäpp - det vart favoriten Sir Ratzeputz och oddset 175ggr enligt legolas oddslista. |
Citat:
|
Det var ju inte oväntat att favoriten skulle vinna avslutningen, men lite tråkigt. Nio sexor lär inte ge så mycket nu, men jag kanske får igen insatsen lite drygt om jag har tur.
|