Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-26, 20:58   #121
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Stort system med en kompis idag, blev joker så skriver ut det här :

8 2 6 1 4 5
1 9 2 3
6 1 12 4 15 13
8 9 11 12 2 1
10 2 9 4 3 5
1 12 10 11 5 13 7
4 6 9 3
9

3 av utgångarna ska sitta.

Lycka till alla !
2 utgångar satt.... fel på förstareserven i avd3 och 5.. rankar in alla vinnarna som 1a-3a....

Trött man blir ibland... Grattis om ngn satte den idag =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:07   #122
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rätt bra betalt ändå idag på svårighetsgraden! Garderade båda smäll-loppen med 4*3 men liite för kort tyvärr. Man skulle gått rakt ut på Ratzeputz också istället för att låsa med Fredrik B av alla kuskar. Då sitter den ju som en smäck.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:08   #123
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:14   #124
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Jävligt surt där, det hade gett riktigt bra med din vinnare i fjärde! Men i femte var det lite stolpe in istället. Man behöver lite medflyt på flera ställen för att lyckas hela vägen tyvärr. Det kommer, bara att kötta på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:18   #125
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävligt surt där, det hade gett riktigt bra med din vinnare i fjärde! Men i femte var det lite stolpe in istället. Man behöver lite medflyt på flera ställen för att lyckas hela vägen tyvärr. Det kommer, bara att kötta på!
Tack Stekel!

Ja flyt hela vägen var ordet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:20   #126
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Glad att du gick fullt ut på dina idéer. Och inte blev påverkad av andras tråkningar. Du har ju gett mig bra flis till mig förut när du vågat gå emot drevet som ifrågasätter dina spikar. Men du ser hur nära du var idag. Du har många som tycker som jag och som vill fortsätta köpa dina andelar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:24   #127
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Glad att du gick fullt ut på dina idéer. Och inte blev påverkad av andras tråkningar. Du har ju gett mig bra flis till mig förut när du vågat gå emot drevet som ifrågasätter dina spikar. Men du ser hur nära du var idag. Du har många som tycker som jag och som vill fortsätta köpa dina andelar.
Tack! Det är uppmuntrande att höra

hade ju gett 100.000 idag med den och den blir avslagen så det är surt speciellt när jag satte 8an som första res och var orolig för den endast.. trav i ett nötskal hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:28   #128
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Bra spelat Hubba som jag alltid sagt "spela efter egna idéer" är det enda rätta. Det kommer bli alla rätt snart är med på ett 3ggr så stort system som ditt och ändå fick vi inte mer än 7 rätt. Forsätter köpa tills du vinner och när du gör det ska jag skicka en låda Champagne till dig av den bästa vi har i sortimentet och är det över 1 miljon får du välja en låda av Whisky av vårat sortimentet !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-02-26 klockan 21:29.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:31   #129
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Bra spelat Hubba som jag alltid sagt "spela efter egna idéer" är det enda rätta. Det kommer bli alla rätt snart är med på ett 3ggr så stort system som ditt och ändå fick vi inte mer än 7 rätt. Forsätter köpa tills du vinner och när du gör det ska jag skicka en låda Champagne till dig av den bästa vi har i sortimentet och är det över 1 miljon får du välja en låda av Whisky av vårat sortimentet !!

Nu kommer jag plugga järnet

Tack Frasse!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:34   #130
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu kommer jag plugga järnet

Tack Frasse!
Eller också går du på känslan, vilket som funkar. Och var inte orolig det kommer 8rätt gäller bara ha tur att hästarna springer rätt just den dagen. Och så fort det kommer så har du en låda Champagne att njuta av och en låda Whisky !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:36   #131
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack! Det är uppmuntrande att höra

hade ju gett 100.000 idag med den och den blir avslagen så det är surt speciellt när jag satte 8an som första res och var orolig för den endast.. trav i ett nötskal hehe
Hade varit roligt om Melanders häst vunnit i fjärde. 100.000 på kontot. Och du hade inte blivit ifrågasatt med dina ideer nästa gång. Skit i alla andra och låt inte andra påverka ditt sätt att tänka. Du är unik. Men blir du kritiserad så backar du. Tro på dig själv. Och tänk att sätter du en omgång så betalar den alla andra omgångar som inte funkat fullt ut. Jag väntar. Jag vet att den kommer. Men inte när.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 05:41   #132
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
May god show mercy on your saul
Grymt hubbabubba
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 06:24   #133
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Bra spelat Hubba! Små marginaler.

Själv var jag också ganska rätt på det med spikar Concrete Dee, Jumeirah Boko och King of Everything. Men helgarderade i första och där sket det ju sig.

Snart sitter den!

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 07:48   #134
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
helt ute och cycklar är jag inte och jag litar på mig själv och det är en sådan liten marginal att jag sätter BÅDA spikarna
Bra spelat. Nu var ju 8an grymt bra annars så blir det klar vinst för Digital D. Det gäller bara inte ha otur när man är rätt på det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 08:39   #135
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu kommer jag plugga järnet

Tack Frasse!
Vi får hoppas att du inte blir travets "Wendy Holdener", 24 pallplaceringar i slalom och ingen(!!!) seger......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td