![]() |
Citat:
|
Och där var det en till tomte som släpper ut ettan
|
Citat:
|
Nähä, den hästen var inget extra. Synd att jag gjorde bort mig på Challenge. Det hade kostat 40 spänn till att få in den (betalade 80 kr).
|
Citat:
Grattis Asgaya:clap::claps::hattenav: Snyggt spelat för en liten insats:D:moneybag: |
Citat:
|
1 i första v4 och 1 i sista och jag borde fattat att Hannu inte skulle vinna på v86 när han vann två lopp innan.. jaja spelar ingen roll ... skitpengar
|
Japp mest chanslösa favven idag som väntat, inget tanga-tugg ikväll! ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Grattis |
Citat:
|
Citat:
|
En liten(?) sak till sist.
TT skriver: 1 Uret (V86-8) är anmäld att tävla med jänkarvagn, obesegrad i den vagnen. Berglund i Travronden: Bakom min idé är nog 1 Uret mest intressant eftersom han ska gå med jänkarvagn för första gången |
Jag gjorde mycket, väldigt mycket ikväll på C...och detta kommer nog att fortsätta...är lite smådum mot er,, fast snarare inte alls...gäller att ställa sig utanför en marknad och sen analysera den med öppna ögon....
|
Tänkte samma, klantigt att inte ta med den förmodade ledaren i ett lopp där ingen vill vinna. Men men, väck i övrigt också så det har akademisk betydelse.
Citat:
|
Grattis Asgaya, snyggt system!
V86 är härligt och sjukt svårt. Skrapade ihop 4 rätt trots att alla vinnarna fanns med vid ngt tillfälle:D |
Citat:
som var värd ett långt bättre öde än vad dagens 8 gav vid speldagens slut. En eller två nollor till hade varit mer rättvist. Hursomhelst 8 rätt var grymt snyggt tippat. Heder! |