Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   GS75 Umeå söndag 8 mars (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/40009-gs75-umea-soendag-8-mars/)

Santorini 2020-03-08 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 674994)
Just det det va första gången vi träffades och jag kom ner med en färdig lapp som jag ville att vi skulle dela på med Jorma som spik på Åke Svenstedts andra häst.. hehe vilket minne du har.

Systemet som jag satte sa du att det va lika bra att ta med alla i dd1 PUs skräll 8 Harry H där jag endast hade lämnat två hästar utanför vilket är förbjudet ju så lite hjlp på traven fick jag nog av dig :) därav så satte vi den fast jag satte spikarna och resten ...

Och alla andelsspelare som undrade vad x och w betydde på lappen. Då fick du utbilda köparna. Och du hade 10 trogna köpare varje vecka som satsade 200 kr. Roligt att du nu gör både v86 och GS 75.Tänk på att man behöver vinna en omgång för att gå plus ett helt år. Så tänk att trav är ingen sprint, utan ett maraton. Fokusera på dessa omgångar och plugga hårt. De andra dagarna kan du behöva vila genom att bara titta på när andra spelar.

HuBBaBuBBa 2020-03-08 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 674996)
Och alla andelsspelare som undrade vad x och w betydde på lappen. Då fick du utbilda köparna. Och du hade 10 trogna köpare varje vecka som satsade 200 kr. Roligt att du nu gör både v86 och GS 75.Tänk på att man behöver vinna en omgång för att gå plus ett helt år. Så tänk att trav är ingen sprint, utan ett maraton. Fokusera på dessa omgångar och plugga hårt. De andra dagarna kan du behöva vila genom att bara titta på när andra spelar.

Ja det är sant. Har redan börjat kolla v86. Ska bli kul denna omgång.

Santorini 2020-03-08 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 674997)
Ja det är sant. Har redan börjat kolla v86. Ska bli kul denna omgång.

:thumbup:

Grovport 2020-03-08 22:36

Norskt trav :
7 favoriter och en andrahandsfavorit facit av 8 lopp.

Shooter 2020-03-09 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 674988)
Grattis till alla rätt. Utdelningen kan man inte råda över.

Tack! Nej, så är det. :cheers:

Strappa71 2020-03-09 12:28

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 674988)
Grattis till alla rätt. Utdelningen kan man inte råda över.

Det är sant. Men man vinner som man spelar, när man väl vinner.

Den där lappen hade relativt hög sannolikhet att klara alla rätt.

"Kruxet" var att det var garanti på att det skulle bli låg utdelning.

Som allra mest kunde det ha blivit ca 15.000 kr och för det krävdes att alla spikar sitter plus att den minst spelade garderingshästen vinner i 3 lopp.

En så kallad perfect-perfect. Jag kommer inte ihåg när jag fick in "perfekta hästen" för mig i 3 garderingslopp. ( Inte ens när andelsspelet drog in 2 miljoner blev det "perfekta hästen" i mer än 2 garderingslopp. I ett garderingslopp blev det t o m i princip sämsta utfallet för systemet. )

Nej. Man kan inte styra utdelningen. Men det är väldigt sällan att låg utdelning är någon överraskning att man sätter alla rätt på en lågutdelningrad. Man har ju nästan alltid spelat på att det ska bli låg utdelning när det händer.