![]() |
Citat:
om jag nu minns rätt? |
Citat:
Oskar säger ju mellan raderna att han han släpper om han får frågan. I tidigare intervju var han intresserad av ryggen på Ängsborken och nu efter strykningen säger han så här på atg: "...med lite flyt på vägen kommer han absolut duga här, men han kan inte göra så mycket själv under vägen utan behöver klaff..." |
Vinner Vacqueyras så blir det underkläder till middag för mig!!! Helt chanslös.
|
Citat:
|
Citat:
|
INFO
Citat:
|
I intervju med Björn så lät det ju som laddning. Lär dra iväg på strecken. Har mest respekt för Tekno Eld
Citat:
|
Streck
Bara 14 procent hittills på TH. Kryddar med Ove A. i 7:e. Kanske pigg efter vinterbanorna? Har bra facit kan jag tycka och spåret!
|
Och så ströks Tekno Eld också.. Börjar bli en rumphuggen omgång detta.. Då lutar det absolut åt spik på Tangen Haap.
|
Lite noteringar från min anteckningsbok:
V86-1 Cyrius d'Ariane var jättefin senast. Tog ett par franska galoppsprång i starten, blev över, avancerade till dödens och utmanade ledaren hela vägen in i mål. Måste ju ha fin chans ikväll! V86-3 Twins Zabaidee visade i skymundan senast att det finns form. Långspurtare som håller farten in i mål, gillar distansen, men det behövs nog att några gör bort sig att det skall bli segerstrid. Rocktown Witness var ute i söndags och ledsnade då i ledningen på tung skitbana. Känns långsökt som vinnare ikväll. V86-4 Ron Jeremy såg väldigt fin ut senast med avancemang långt bakifrån i vida spår som nästan räckte. Den skall man se upp med, för det är form på gång. V86-5 Art Kjarvald har fin chans efter att Ängsborken strukits, men jag kan inte riktigt släppa Mino. Snackhäst i flera starter utan att vinna, men ikväll är han nästan ostreckad. Får man betalt nu? V86-7 Bowling Triple X har varit ute på V75 i de tre senaste starterna och gjort bra ifrån sig. Ser inte mycket med V75-form i det här fältet, och spiken är given. V86-8 Mellby Fantom var betydligt vassare senast när han fick gå utan skor. Står lite tokigt till, men kör de andra loppet i halsen på honom så kan han vinna. Känns alltid skönt att fastställa utdelningen med en 2%-are. |
Tog Tangen Haap till 4,50 på svs...
|
Citat:
|
Tycker väl ändå att det såg bra ut, kommer ju inte loss helt förrän typ 100 kvar och då går de andra max. Men visst, fin resa fick den.
Citat:
|
bergsåker 27 aug hade Pave Faks med Ulf E tagit över tillställningen redan i sista kurvan, Tangen Hoop var iskall i det läget efter att ha rusat till spets. Men när man skulle inkassera vinnarspelet på Pave Faks rullade han över i galopp . Rejält bortglömd idag. Kusk Magnus A Djuse. De ni.
B W Sture gjprde finfint lopp 10 jan, låg sist och gick i 3;e spår sista varvet och klar tvåa efter Jorma och Björs Frej i mål. Är iordningsställd enl JOP- Kusk Mats Djuse |
Inte för att det brukar vara fullsatt på valla men, blir det publikfritt nu?
:KO: |