![]() |
40 ggr i elitloppet och 9ggr på plats på unibet, är ett kanonlir oavsett på Disco...kan ju bli ett rumphugget elitlopp där han t.o.m kan bli favorit...vem vet?
|
Citat:
|
Kan inte säga annat än att jag är glad att Discon vinner (två i rad nu) men skulle vunnit åt mig för tre V75-starter sedan - sedan blev det tydligen justering på framskorna och nu sopar den banan med de andra. Hade satt en 7:a värd upp mot en halv miljon då...men det har jag tjatat färdigt om nu. Med idag i alla fall på två system. Dock måste det skrälla nu, annars inget roligt...
|
Ingen skugga över 3 överlägsna vinnare men tråkiga det tråkiga jackpottspöket börjar flaxa.
Hm fina prestationer men urtråkigt spelmässigt. |
Stort beröm till Disco Volante, men trist att se hur dålig Giveitgasandgo var. Men vi kan väl lugna oss lite gällande Elitloppet. Hästen går en 10-tid och Eskil säger att han gör det hur enkelt som helst över upploppet. Nja, han schabblade med travet på slutet och var ordentligt trött, med all rätt förvisso. Men vinner han Elitloppet gör jag som Stekel brukar säga, äter upp kalsongerna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Barista Oak kommer visa sig ganska överlägsen i detta gäng, bara gustav kommer till! Form finns och kapacitet i överflöd...
|
Raketer:
Image Rapida underskattad, Niky Flax släpps loss på upploppet? Ingo underskattad. form! Alla komber inkl. trippel vinnare. De sistnämnda spelas som DD. Lycka till! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock en hunka i maxinsats |
Vad kan Zlatan Knick? Inte startat på länge. Spik på ena systemet.
|