![]() |
Varit helt fel på det men försöker med varsin femtilapp på 3 & 10 mot Goops 11 Valetta.
|
Citat:
|
Au Pair Girl - vinnare!
|
Äntligen något...
TVILLING Inlämnat: 2020-03-18, 21:30 Jägersro Lopp 9 Onsdag 2020-03-18 Start: 21:40 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 10 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: LCZ RTL GRJ |
Citat:
|
conny gustavsson, slå upp det och se en amöba.
|
Stefan Persson
Jag ber om ursäkt för det jag skrivit om dig för några månader sen. Du har blivit en grym catchdriver |
Jägersos kommentator måste vara den fegaste som finns - vågar ALDRIG ta ställning trots att det ofta är huvud och hals i marginal...
|
Citat:
|
När vann Goop senast i Sverige?
|
Citat:
|
Idioterna tror alltså att Elitloppet kommer köras - och dessa skall vara "experter" - WTF!!!
|
Målfotot säger faktiskt inte allt runt detta...så egentligen ska man bedöma detta live...
|
2,5,10,11 för V4
5 Au Pair Girl för DD Ut i 3e och gaaaasa Nicklas:moneybag: |
Citat:
"Alla spel gäller det listade loppet. Om loppet inte skulle köras/slutföras på utsatt datum kommer alla spel som lagts efter 00.00 CET utsatt dag att ogiltigförklaras. Spel lagda före 00.00 CET utsatt dag gäller förutsatt att loppet körs under utsatt år." Alltså som jag läser reglerna så är insatserna alltså totalt brända om de beslutar att ställa in årets elitlopp helt. |
R.N.Skoglund blev en riktig Loser on Loser.
|
Citat:
Vilket lopp menar du då? |
Citat:
|
Tror ni vi får uppleva V75 på lördag?...och tror ni att Elitloppet kommer att köras sista helgen i Maj?...vad jag vill säga är såklart att vi får njuta av travet så länge det går...
|
Citat:
V75 på Lördag inga problem - Elitloppet INGEN chans... Skulle man köra bara med svenska ekipage då, eller? :cheers: |
Citat:
|
7500 i ren vinst på ATGs plattform - tyvärr hade V/P, på andra bolag gett mig över 10 lax. Men jag är inte den som klagar - i alla fall inte högljutt, hehe!
:drunk: |
Citat:
|
Snyggt!
Själv får jag glädjas åt bra spik i sjunde men dt var ju mer av den blinda hönan än något annat:) Citat:
|
Grattis alla som vann!
Spelade inte själv men har gjort en nyttig erfarenhet. Tittade nämligen i lopparkivet. Brukar inte göra det men nu fick jag se Give Me Ten med Erik A och såg att hästen hade förtroende för Erik. Så den spikade jag. Trodde också på Make The Mark. och Bonny Boy. |