![]() |
Zizou’s Treb ser grymt laddad ut i värmningen. Se upp
|
Citat:
|
Hur vore det om Andre Eklundh fokuserade på sin häst istället för att leka Örjan... Pajas
|
Citat:
Hade väl nästan varit garanti galopp om han inte tagit upp lite, en pajas hade väl snarare fått hästen till att gå i galopp.. (obs min amatörliga åsikt) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jaja, jag är nog inte rätt person att uttala mig mer staketkusk än mig blir svårt att vara :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lopp 1 spik nr 3. LOPP 2 nr 2,3,4,7,13,14,15. Lopp 3 nr 1,7,8 Lopp 4 nr 3,4,7,10 Lopp 5 nr 1,4,5,7,9,12,13. Lopp 6 nr3, 7,12,15. Lopp 7 nr 1,5. Drygt 4700 rader? |
Nu har väl ändå Christina Tilp lallat klart på Riksspelet.... Jösses!!
|
Duktig C Tilp va på att få hästen att inte spåra...
|
Citat:
|
Citat:
Ganska stort matematiskt isf, syns väl vilket i vinstlistan sedan om det står sig. |
Citat:
|
Skall inte ALL utrustning var genomgången i god tid tid före start Christina Tölp?
|
Citat:
myndigheterna säger. |
Citat:
|
skickat till en här på sharps tidigare idag ... skulle kanske gjort ett andelsspel ändå
Har inte pluggat något eftersom Gotland aldrig öppnade upp något andelsspel till mig. Låg klass i avd 2 men jag tycker att 2 Harry D ser ut att ha en bra chans. 2,3,7,8,9 ser bra ut i avd 3. Avd 4. 3 Milos Ganador och 7 Attila Zack .. 12an är en kantboll men kanske behöver lopp i kroppen? Avd 5. 9 Hills Delight är ju klasshästen i loppet men kanske behöver en genomkörare. Öppet bakom där 7,8,10,11,12,13 borde göra upp om det. Avd 6. 7 Vulcano NP och 8 Ottens Flamma höjer sig men 4 och 9 är roliga skrällar. Avd 7. 3 Spetsar väl men kanske behöver loppet när Henna kommer och trycker på och då kanske en skräll vinner som 7 Worth a Lot eller varför inte 6 Symph L? 5 Corleone DK har det ju snackats om på v75 nu några ggr och kanske den bara vinner från dödens men otroligt stor favorit med Henna. Några som fattas och spikar att välja ut men det hade nog blivit bra hehe |
Citat:
Skickade du och frågade Gotland om han kunde öppna? Jag råkar veta att Gotland haft extremt mycket att göra senaste tiden, han är ju inom en bransch som påverkas en del av dessa Corona tider... Snyggt att hitta den skrällen utan att plugga nåt... Så även om du säkert inte menar nåt så känns det lite drygt att "skylla" på att Gotland inte har öppnat åt dig han har mer att tänka på än att öppna andelar i sitt liv :) |
Citat:
Var det för att sen kunna säga: denna hade jag nämnt? |
Citat:
Men eftersom det inte hade öppnats något så la jag ingen vikt vid att plugga det är det jag menade. |
Citat:
|
Citat:
Nu stänger jag ner! Är på tilt denna amatörernas söndag vilket började med svenska ishockeyförbundets enorma kalkonbeslut!! :holms::idiot::rant: |
Citat:
Jag bidrar inte till nåt vettigt här idag så ciao! |
En som undrade om lite tankar och om jag skulle göra ett andelsspel.. :)
Mvh Det kan lätt bli missförstånd..' Jag och Gotland har redan kommit överens om att jag kör nästa helg.. |
Citat:
Hoppas att det är bara är skrivit fel, för i dagens tider tror jag folk bryr sig mindre om ett andelspel, när det finns så mkt annat som är viktigare! |
Citat:
|
Citat:
Mvh |
Citat:
Shit va känsliga vissa är här... rena skämtet. Hur blev du berörd här på ett negativt sätt? |
Citat:
|
De har kurser: "att starta från springspår" på Wången.
Var Olof Thorson sjuk den dagen? |
Ja jag vet att jag är duktig på trav och bra på att hitta skrällar på få streck och vågar säga det oxå. Men här i Sverige får man inte säga eller tycka nånting utan att folk löper amok.
JAG ÄR BRA PÅ TRAV |
Får se om min lilla V4 lyckas pricka alla rätt
V4 Inlämnat: 2020-03-15, 16:19 Axevalla Söndag 2020-03-15 Start: 16:06 Kostnad: 18,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 12 (7, 2) 2: 13 Bastian (7, 12) 3: 7 Vulcano N.P. (15, 12) 4: 1, 3, 5 (2, 7) 3x1x1x3 = 9 rader. |
Citat:
För det första att "Gotland inte öppnade upp ngt" och sedan lägga upp det när halva tävlingen gått idag. Om inte jag är ute och seglar så frågades det igår om du inte skulle öppna idag av Gotland. Jag är inte känslig och har aldrig varit, men rätt ska vara rätt. Har inget emot dig, men skrev min mening på en text du publicerade. |
Citat:
Och jag har inga problem med att medge det!:cheers: |
DD på gång, då får det bli en med Vulcano N.P mot 1 och 3 i andra
:KO: |