![]() |
klart att han hoppar som storfavorit... hehe
|
Härligt! Och bra start på V4, även om jag har ett par tuffa spikar.
V4 Inlämnat: 2020-03-20, 19:41 Romme Fredag 2020-03-20 Start: 20:14 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 8, 9 (7, 2) 2: 7 Guldtopp (8, 11) 3: 8 Pikachu Face (2, 4) 4: 9, 10, 13 (6, 7) 5x1x1x3 = 15 rader. 15 x 1 x 2,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: MLR RTJ TLC |
Åke ska man aldrig lira som favorit har jag märkt. Vinner bara som underdog.
|
Känns som att han gärna hänger ner lite i de där upploppsstriderna den gode Jepson. Om hästen innanför skulle vara bra nog att lyckas kontra någon enstaka gång så sitter hjulet liiite i vägen så det inte lyckas ändå.
|
Rätt skönt ändå att åka med marginal...
|
Citat:
|
Citat:
|
Guldtand 60%.... Redan där borde varningsklockorna ringa.... Underkänt!! Inte ens bra efter galopp! Fy fan! Gäller att passa på när han har formtopp för det är jävligt kort utgångsdatum. Lite som på majoriteten av övriga mediokra tränare.
|
Citat:
Vi har lite samma imorrn, Coogan nära 70% och galopprisken är nog 30. Sen allt annat på det. |
Citat:
|
Citat:
|
Llndbloms. En svala gör ingen sommar kan man säga. Ett olyckligt lopp för mig. Men inte oväntat med andraspåret och orutinerad häst. Typiskt Jeppson att slå till när han inte är favorit...
|
Citat:
|
Citat:
|
Synd att Morgan I kör 10 Grude Svarten... plats kan man lira då fast man vill lira vinnare.
|