![]() |
Happy Confess V/P, och Tvilling med storfavoriten...
|
Foderbyte hos Eric Martinsson?
|
Där försvann chansen till sex rätt. Trodde aldrig Kim skulle torska där med Rapide Cash.
Surt |
Vet inte vad som stör mig mest - P.Skoglunds egotripp eller Spantes "frisyr"...
|
Mina spel kommer bara fyra för närvarande - vet inte hur många sådana jag haft på slutet, oavsett odds...
|
Kim gör detta gång på gång ... förlorar när han är så stor favorit. Sen att han är bland det fulaste jag sett i människoväg gör det inte lättare att smälta förlusten hehe ... (skämt)
|
Rak DD: 6-3.
|
DD:
10/2 x 200 kronor |
Nu vinner 6 Kinky Boots men jag går all in på 4 Armagnac ...
|
DD : 2 mot 2 - 5.
|
Citat:
Inte många rätt hitimls idag men denna hade man iaf.. synd man var fel ute i avd 2 och 4 bara... |
Kör en rak BG DD
10 mot 6 |
Annorlunda stallkörning. Ojoj
|
Riktigt snyggt agerat av Jepson där! De allra flesta hade bara sett två utvägar där, att jaga på järnet för att ta sig förbi eller backa ner. Men han höll sig kall.
|
Vad fasiken var detta för en insats!
|
Citat:
|
Snacka om bra prestation, imponerande, trots jag missat DD
:claps: |
Citat:
Dock: Emilia Leo är oerhört bra och vann välförtjänt. |
Citat:
|
Citat:
|
Global Skipper får ett chansspel vinnare. Hästen har vunnit 2ggr direkt efter långa pauser
|
Ingen ville tävla så Goop fick bestämma i lugn och ro. Imponerade dock inte.
Grattis Hubba! |
Citat:
|
Lite tur i oturen idag, fick in 5 rätt då jag upptäckte innan sista loppet att jag dragit snett i jokern och singlat "fel häst" i sista. 6 istället för 4. Längesen man klantade sig nu på sånt. Blir väl några kronor tillbaka iallafall.
|
spikarna Jepson och Björn 6-6 hade varit lösningen idag på 7 rätt.
|
Får man håna sig själv?
50 kr netto på denna: DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-03-22, 16:40 Färjestad Söndag 2020-03-22 Start: 16:48 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6 2: 5, 6 4 x 10,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: DDW TTD TSM ------------------------------ Täcker naturligtvis inte bongarna jag sprack på. |
Oväntat att det blev ensam vinnare idag ändå! Det var inte svårt att hitta skrälloppen, det var de jag täckte längst i också.
|
Från och med nu ska min regel vara att när jag gör andelsspel så spikas inga favoriter över 50% och speciellt inte med kuskar som vinner mer sällan än ofta.
Kände att spikarna va bara ett sätt att komma undan idag och jag är kraftigt missnöjd med mitt upplägg. Riktigt dåligt av mig att spika så stora favoriter på ett andelsspel. Ushhhhh |
Det är ju just sådana här deg man vill åt och då kan man inte lira så... kommer inte i närheten av dom degen med hela sveriges folks spikar. 1 vinnare för att han gick emot strömmen.
|
fan är det lördag nu är så full o go nu eller är det söndag
|
Citat:
|
Tar tid
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är ju bara för skönt... |
Citat:
Mvh |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ja ja då frågan vad man ska satsa på mega jackpott måndag eller lördag v75an nä blir nog v64an ha ha ha hinner ju få lön til v7an
|