![]() |
Christer S.A. Karlsson...Say no more.
|
Härligt nu bidde man X-tra glad vilken svepning av 9 Prince Palema och det var en av mina ideér till Färjestad idag men i avdelningarna 2 & 3 hade jag noll koll därför bidde det bara V4 spel idag men Ahästen vann med hela upploppet och det är så man vill ha in sina vinnare. Det blir nostalgi:p
|
Citat:
|
Citat:
Förutom att han hamnade lite långt bak så gjorde han ju inga fel - följde med i rygg men fick för dryg sistasväng - orkade inte följa med en klart bättre häst, tyvärr... Eller, missade jag något - missade nämligen att se starten då jag var på toa, hehe! |
Mån Viktor var nog en besvikelse för E.Martinsson.Hoppas han blir gladare när allas spik Rapide Cash gör sin plikt.
|
Happy Confess V/P, och Tvilling med storfavoriten...
|
Foderbyte hos Eric Martinsson?
|
Där försvann chansen till sex rätt. Trodde aldrig Kim skulle torska där med Rapide Cash.
Surt |
Vet inte vad som stör mig mest - P.Skoglunds egotripp eller Spantes "frisyr"...
|
Mina spel kommer bara fyra för närvarande - vet inte hur många sådana jag haft på slutet, oavsett odds...
|
Kim gör detta gång på gång ... förlorar när han är så stor favorit. Sen att han är bland det fulaste jag sett i människoväg gör det inte lättare att smälta förlusten hehe ... (skämt)
|
Rak DD: 6-3.
|
DD:
10/2 x 200 kronor |
Nu vinner 6 Kinky Boots men jag går all in på 4 Armagnac ...
|
DD : 2 mot 2 - 5.
|