![]() |
Får man håna sig själv?
50 kr netto på denna: DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-03-22, 16:40 Färjestad Söndag 2020-03-22 Start: 16:48 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6 2: 5, 6 4 x 10,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: DDW TTD TSM ------------------------------ Täcker naturligtvis inte bongarna jag sprack på. |
Oväntat att det blev ensam vinnare idag ändå! Det var inte svårt att hitta skrälloppen, det var de jag täckte längst i också.
|
Från och med nu ska min regel vara att när jag gör andelsspel så spikas inga favoriter över 50% och speciellt inte med kuskar som vinner mer sällan än ofta.
Kände att spikarna va bara ett sätt att komma undan idag och jag är kraftigt missnöjd med mitt upplägg. Riktigt dåligt av mig att spika så stora favoriter på ett andelsspel. Ushhhhh |
Det är ju just sådana här deg man vill åt och då kan man inte lira så... kommer inte i närheten av dom degen med hela sveriges folks spikar. 1 vinnare för att han gick emot strömmen.
|
fan är det lördag nu är så full o go nu eller är det söndag
|
Citat:
|
Tar tid
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är ju bara för skönt... |
Citat:
Mvh |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ja ja då frågan vad man ska satsa på mega jackpott måndag eller lördag v75an nä blir nog v64an ha ha ha hinner ju få lön til v7an
|