Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-27, 23:55   #61
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Tidig inlämning denna gång för att kunna fokusera på sonen och solen i morgon.
1: 3 Hevin Boko (A) - 4,6,1
2: 5 King of Everything (A) - 2,7,3,6,12,1,10
3: 6 Gareth Boko
4: 2 American Hill
5: 4,10,3,5 (A) - resten
6: 9 Grainfield Aiden
7: 7 Thriller NP (U) - 11,10

Minst en A i avd 1/7 resp. 2/5
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-27, 23:55   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är lite dålig på modern teknologi, men återkommer imorgon...Sov Gott, pojkar!...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-27, 23:59   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vad snackar du om, bricka 1 är och har väl alltid varit bättre än 2 i volt ur precis alla aspekter?
Nu drömmer/hoppas du...gå och lägg dig du också...skojar bara lite, Stekel...den är dessvärre(?), stenklar...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-28 klockan 00:02.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 00:36   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, skulle hatat såna uttalande som jag gett ikväll, om jag var ung...men ni är nog de flesta, gamla och väderbitna, så då tål ni det och kan värdera det hela...nä, nu är det verkligen dags för sängen...imorgon tar vi dom!...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 08:28   #65
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vad snackar du om, bricka 1 är och har väl alltid varit bättre än 2 i volt ur precis alla aspekter?
Har du en orutinerad kusk som inte klarar av att leda volten är väl 2 bättre än 1.

Så är inte fallet här såklart och då är 1 bättre än 2 i 99,9% av fallen skulle jag säga. Här är ett av dessa få undantag som jag ser det. Mitt resonemang redogjorde jag för igår. Jag säger inte att hon galopperar men chansen/risken ökade märkligt nog i samband med strykningen av Rexine (som jag ser det, återigen). Denna ökade galopprisk i kombination med en skenande insatsprocent gör att jag inte längre är lika säker på att spika henne.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 08:57   #66
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1566
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ni hatar mig...men det ska ni egentligen inte göra...för jag kommer alltid vara sanningsenlig...tråkig kanske, men alltid ärlig...sån är jag och kommer att förbli......
Off topic. Om du funderar på att vilja göra något åt det,så kan jag erbjuda att du äntligen får gå i terapi hos mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 08:59   #67
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Kräks generellt när sådana som 1 Golden Tricks i V75-1 ska ut för första gången i Sverige och direkt favoritspelas hos ”massan”. Den kanske har gjort bra lopp i USA, men det är helt olika världar och det där att hästen direkt blir favorit helt utan någon form av sunt tänkande hos folk och så kallade journalister i tv, är för mig otroligt. Är det någon form av ”förhoppnings”-tänk? Typ att här kommer en potentiell världsstjärna som jag spelade på i första starten?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:07   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Off topic. Om du funderar på att vilja göra något åt det,så kan jag erbjuda att du äntligen får gå i terapi hos mig.
Ja, vi kanske skulle kunna ha en "hjärnskrynklar-tråd", där amatörpsykologer ger goda råd till varandra...vi får kolla med admin, om detta är möjligt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:08   #69
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Hmm fnullar en hel del på Snackisen nu...Hur tusan tycker ni om guld?
Disco Volante är ju i spets tidigt men öser han på lika rejält som senast i spets så lär det ju bli stumma ben nu när det är ett halv varv längre....Men får bara Uffe dämpa utan att någon vill göra lopp av det så vinner han väl enkelt...

Vem är kyligast av Marc Elias o Jorma och vågar vänta ut den andra till att ta sig till dödens....eller kanske Marc sitter där direkt men drar han upp tempot då...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:08   #70
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Finaler


Brukar bli låg utdelning har jag för mig. Kör lite favoritspikar och kryddar med några skrällar, som jag tror på, ska tilläggas. Men inte min melodi att tippa så här - får bli ett undantag denna gång . Jag misstänker att Discon spökar till det för mig än en gång.

V75
Inlämnat: 2020-03-28, 09:05
Solvalla
Lördag 2020-03-28
Start: 16:20
Kostnad: 163,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (3, 1)
2: 5 King of Everything (2, 4)
3: 5 Disco Volante (6, 11)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15 (2, 12)
5: 2 Niky Flax (5, 7)
6: 3 Strong Heartbeat (10, 1)
7: 6, 8, 9 (7, 2)

8x1x1x13x1x1x3 = 312 rader.
312 x 1 x 0,50 kr = 156,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 163,00 kr.
Rättningskod: JHQ RQZ XBJ
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:39   #71
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1566
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ja, vi kanske skulle kunna ha en "hjärnskrynklar-tråd", där amatörpsykologer ger goda råd till varandra...vi får kolla med admin, om detta är möjligt...
Eller så får du härbärgera dina tankar och känslor ibland. Eller ta det med frugan. För jag föredrar när du fokuserar på trav snack. Det är du duktig på!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:59   #72
Mix
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 44
Sharp$: 2250
Standard

Dagens tanke ; en glömd streck häst är i avd 6 nr 2 pesonal goals som har städat av ett sådant gäng tidigare första amerika vagn inges upp med goa minnen som vid segern senast han körde denna häst, får en bra resa villket som annars bra plats spel lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Mix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 10:00   #73
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Har du en orutinerad kusk som inte klarar av att leda volten är väl 2 bättre än 1.

Så är inte fallet här såklart och då är 1 bättre än 2 i 99,9% av fallen skulle jag säga. Här är ett av dessa få undantag som jag ser det. Mitt resonemang redogjorde jag för igår. Jag säger inte att hon galopperar men chansen/risken ökade märkligt nog i samband med strykningen av Rexine (som jag ser det, återigen). Denna ökade galopprisk i kombination med en skenande insatsprocent gör att jag inte längre är lika säker på att spika henne.
Ja vi får acceptera att tycka olika då. Jag har ingen statistik över hur mycket galopp det blir de spåren sinsemellan att peka på. Men om nu 1 skulle ligga i närheten av 2 eller över så beror det nog mer på överforcering för att man bestämt sig för ledning som gäller skulle jag tro. Blir väl gärna att man låser sig i en sån taktik från 1. Tror Marc är ganska confident att han har bästa hästen och inte resonerar så. Ta sig ut borde han oavsett också. 35% nu, fortfarande ganska lågt. Trodde en häst som vann med 100 förra gången på V75 skulle bli för stor favorit istället.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 10:03   #74
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Jag noterar att de två mest betrodda i avd 6 också är de enda fyraåringarna. Märkligt nog nämns inte detta av Sjödén som annars brukar lyfta detta som ett stort minus. Känns bra att ha garderat här.
Tre andra noteringar:
- Låter nästan som Nurmos tycker Hevin Boko är stenklar.
- Björn sa i Björnkollen att Reckless går med skor.
- Han sa också att Personal Goals ska gå med jänkarvagn ffg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 10:26   #75
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Kräks generellt när sådana som 1 Golden Tricks i V75-1 ska ut för första gången i Sverige och direkt favoritspelas hos ”massan”. Den kanske har gjort bra lopp i USA, men det är helt olika världar och det där att hästen direkt blir favorit helt utan någon form av sunt tänkande hos folk och så kallade journalister i tv, är för mig otroligt. Är det någon form av ”förhoppnings”-tänk? Typ att här kommer en potentiell världsstjärna som jag spelade på i första starten?
Förra året starta väl en hel drös med meadowland hästar som gått 08 tider. Sen väl i Sverige stapla de i mål på 17 tider. Säger också schass på den tills den visat vad den kan.

En häst som såg ut som en nästa-gångare senast var Niky flax. Johan tog en "lugn" start vad jag kunde se och hade nog inte räknat med att kung edward skulle ta ledning. Men var ändå nära att överta ledning. Såg ut att ha massa sparat i andra utvändigt också.
Blir han släppt tidigt kan de nog bli spets o slut. Om inte vinner väl grainfield aiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td