![]() |
I bästa fall bara svalt tungan, men tyvärr stor risk det var något invärtes som la av...
|
Härligt! Uppe på benen. Bara svalt tungan! :clap:
|
Citat:
Såg ju först ut som en i raden av hästar som dött springandes pg.a artär som brustit:sweatdrop: |
Citat:
|
:clap::claps::clap:
Underbar V4-spik att inleda med!!! |
Citat:
|
Borta på V64 - vinnarspel på JAS nu... Tvilling med nummer 2, Eddie West!
|
BRA SVARAT WESTER!!! :clap:
|
Vad gör, Oskar???!!! Han har möjligheten att gå ut i nästan 150 meter men sitter bara att kolla...
|
GRYM styrning av Wester!! HÄRLIGT!! :clap:
|
Citat:
|
Årets bortkörning utav Oskar Svanberg - otroligt!!! Satte tvillingen och skitskönt, men "fel" ordningsföljd, hehe!
Sopa! |
JAS spurtade bra igen men satt i för dåliga ryggar. :-/
Skall det bli en sån där man fortsätter jaga men som aldrig får till det fullt ut förrän man gett upp??? |
Citat:
Tackar, satt fint, men besviken ändå... :cheers: |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-03-27, 17:12 Solvalla Fredag 2020-03-27 Start: 21:02 Kostnad: 42,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Mas Capacity 2: 2 Opalis 1 x 40,00 kr = 40,00 kr. Avgift 2,00 kr. Totalt: 42,00 kr. Rättningskod: GMZ ZTN BSV DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-03-27, 17:12 Solvalla Fredag 2020-03-27 Start: 21:02 Kostnad: 59,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 2: 2 Opalis 11 x 5,00 kr = 55,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 59,00 kr. Rättningskod: JMZ ZTN BSW |
Vinnare Mas Capasity och tvilling med Uret!
|
DD:
7, 11 12 x 200 kronor. |
Nu har Djuse kört för fort....??
|
Citat:
|
Varför sitter ÖK helt still - manade inte en enda gång över upploppet!!!
|
Örjan sitter blixtstill men tror Örjan såg att det var lönlöst. Men det är frustrerande att se.... :innocent:
|
Citat:
Trist vinnare. Men kan inte förneka att hästen bara var bäst |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Kan man få hoppas på samma tempo i nästa lopp? Troligtvis inte, men ÖK skulle behöva det från svårt läge. Blir nog spel på honom i detta loppet oxå. Minnet är kort och jag förlåter lätt...
:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
3 4 5 7 10 11 kvar för V4...
3 eller 11 skulle smaka. Inte omöjligt! Formen finns där med vinden och solen i ryggen samt lite nedförsbacke... |
Citat:
Men sämsta för min V4- hade 1,4,6,7,11 Skulle ha uttryckt mig ” trist vinnare för min V4”;) |
Vinnarspel, Vichy Grif!!!
Kör i tid nu, ÖK!!! :moneybag::drunk: |
Citat:
Mycket sant! Jag med, du uttrycker det väldigt väl - hade det varit NÅGON annan så hade man slängt ut tvn och datorn hade man släppt i badkaret där man redan sitter och gråtrunkar... :innocent::ful: |
Lycka till i sista Dahle och Viking samt era andelsköpare - 20K om spiken i sista vinner:popcorn:
|
Citat:
|
Citat:
Mina bästa är 2 & 11 |
VARFÖR LÄMNAR HAN ANDRA UT!!!???? Hoppas inte han torskar på det....!!!
|
Skriket hos alla betaltjänster satt och det sänkte utdelningen men va fan... Man kan inte ha mer än alla rätt...
|
ÖK satt och sov, igen!!!
|
Wow Spelvärdes bästa spik vann igen:ohmy:
De har tydligen form - Var 4% när de gick ut med den. Slutade på 13%. |
En sak jag dock älskar med Örjan, det är att när han ligger sist och ingen bakom eller utvändigt så går han alltid ner på innerspår och tjänar xx antal meter. Många ser jag, med samma förutsättningar och utan risk att bli fast, sitta kvar i andraspår - ungefär som att, okey, jag vinner inte idag - jag tar det som ett träningspass, i stället - WTF!!!
|
Citat:
|