![]() |
Citat:
Ja jag spikade och är inte ensam. Fy fan!!! |
Jahopp. Där var det över.
|
Citat:
|
Citat:
Så lack på mig själv som inte väntade med inlämning av V4 till sista minuten:whoco5: Stänger ner för dagen. Började V6 med spik 5 = Galopp efter ett halvvarv Började V4 med spik 2 = Galopp efter 20 meter När det börjar så är det lika bra att stänga ner. lycka till ni som är kvar - jag drar vidare till Svenska Spel och lite billiga Pokerturneringar . Har inte spelat Poker sen 2010 men har sedan Fredags hållit en hundring insatt vid liv trots 20-25 turneringar. Blir inte rik men det är billigt nöje i alla fall:D |
Citat:
|
Restless på Örebro, vänder jag hela skatteåterbäringe på . helt överlägsen!!!
|
TVILLING
Inlämnat: 2020-04-02, 20:12 Åby Lopp 6 Torsdag 2020-04-02 Start: 20:14 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 2, 9 Utgångshästar 11 Tim Frontline 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: HTL GHK BNH Haha!! Flyt nu!! Jag vet att det kan vara irriterande med efterhandare, men har provat att lägga ut innan och då blir det bara pannkaka av alltihop. Ni som retar er får blunda, bara kul när det går hyfsat med småmedel emellanåt :) 6 Staro Junique har varit mitt mål hela kvällen, hoppas flytet håller i sig. Samtidigt antagligen ett bevis på hur förhandare ALLTID skiter sig |
Härligt kört, Emilia - ja, se fruntimmer...
|
Citat:
|
Äsch... så åker den dit på linjen - igen!
|
Citat:
|
Dum spikbyte man gjort. Från Cleopatra till Il Commendante. Usch
|
Blir inga stora pengar i kväll (även om jag sätter det) trots chans på 6 rätt. Bara att ta nya tag
|
Lägger en slant på Adrian nu
V&P Inlämnat: 2020-04-02, 20:48 Åby Lopp 8 Torsdag 2020-04-02 Start: 20:56 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer 2 M.T.Odakota 1 x 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: MXH DHL CNB |
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-02, 20:51 Åby Torsdag 2020-04-02 Start: 20:56 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9, 10 2: 7 Key West Snapper 2 x 25,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: GXG CHF LNB |
Unter DD. 9 mot 2.
|
Citat:
|
Det är något med Björn Goop och startnummer 6.
|
Citat:
Måste ju skylla på allt och alla utan mina dåliga spel, förstår du väl, hehe! Nej, hon gjorde väl inget uppenbart fel - kanske skulle gått lite tidigare, då... :cheers: |
Citat:
|
Så tråkigt med favoritparad på dd:n :sad44:
|
PU ,Bara bäst::: synd inga skrällar...Ny tag
|
Citat:
Tack till er som var med :hattenav: |
Citat:
|
blev typ 12 lax tot så man får vara nöjd. Många gånger är det ( i det långa loppet o för det egna bästa så är det bättre o satsa på vinnare ),i stället för streckspel ;;;
|
Att den ger över 600 kr på den raden är ju fantastiskt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ställde bara en enkel fråga. Varför så aggressiv?Själv spelar jag inte vinnare! Litar på min Lottokupong. varför så många utropstecken och frågetecken i din frågeställning .....
|
Citat:
Det måste blivit lättare nuförtiden- finns ju knappt några spelare på Svenska Spels poker. De som är vassa och har poker som levebröd måste lira på andra sidor nu? Vann 2 st 30kronor turneringar ikväll . Inte mycket i förstapris dock straxt över 400kr / vinst. Är ju bara 50-60 pers med i turneringarna:lol: Basse71 är mitt nick där. Lite udda pokerklient. I alla fall om man som jag spelar via Ipad.... Har inte kommit på hur man chattar än:whoco5: Har aldrig varit cashgamespelare - gillar turneringar. Mycket underhållning för lite pengar och trots att det är ”småpengar” i förstapris är det ändå jäkligt spännande att spela finalbord. Passar bra just nu då jag åkt på en förkylning och inte får/vill komma till jobbet. |