![]() |
Citat:
|
Tänkte börja med två favoriter men då hade ju Nicklas torskat bara för det som han alltid gör annars men just när jag garderar med nästan hela fältet så ska tönten vinna. Så är travet hela tiden ständigt och jämt 24/7 alltid så man lessnar till slut.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ta ett break i en vecka eller mer då får du en nytändning när du kommer tillbaka igen och sen gör du bara egna andelsspel och du har som mig inga problem med att ta ut hästarna;)
Jag skulle inte tycka att det var kul om jag skulle vara "tvungen" att göra ett andelsspel då man känner att man inte är i zonen Jag har tidigare drivit ett spelbolag men jag avslutade det och nu kör jag det här konceptet på mina egna villkor.... Ha en fortsatt bra vecka annars |
Rak DD: 8-2.
|
hädanefter ska jag börja spika två favoriter och sen måla på fett. Ända rätta tills det sitter.
|
Hade spel på 10an som hoppade och hade vunnit lätt ... min vanliga tur.
|
Citat:
|
Tvåa
|
tider är viktigt och den hade 14,6am .... tvåan 12,6ak
|
Citat:
Eller? ;) Många som hade "otur" i det loppet. |
men det är ju exakt så här det ska vara .... alla sitter med i princip samma system (nästan) och sen när en skräll kommer så åker alla. Skrällopp NR1 och skrällen kom.
Favoriten gick med skor idag och över 60%... måste va det största skämtet i travhistorien. |
Citat:
|
Citat:
Jag gör om och till slut får jag med nr.4 på bongen. Kunde fått med skrällen fast jag inte velat ha den. Haha Nu får man ta revansch på DD 5 1,11 |