Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   GS 75 Umåker 5 april. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/40531-gs-75-umaker-5-april/)

Stekel 2020-04-05 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 680663)
Skit också, där rök Challenge. Svagt av Digital Ink.

Samma här, plockade bort Golden. Blev ungefär som jag tänkt i badkaret, men han var för bra helt enkelt. Eller ja, både det och Digital för dålig kanske egentligen.

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:19

Tänkte börja med två favoriter men då hade ju Nicklas torskat bara för det som han alltid gör annars men just när jag garderar med nästan hela fältet så ska tönten vinna. Så är travet hela tiden ständigt och jämt 24/7 alltid så man lessnar till slut.

SO 2020-04-05 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680659)
Förbjudet! ;) Covid-19

Har du ingen mask va?

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 680668)
Har du ingen mask va?

Inte ens vården själva har några :)

joppe59 2020-04-05 16:27

Ta ett break i en vecka eller mer då får du en nytändning när du kommer tillbaka igen och sen gör du bara egna andelsspel och du har som mig inga problem med att ta ut hästarna;)

Jag skulle inte tycka att det var kul om jag skulle vara "tvungen" att göra ett andelsspel då man känner att man inte är i zonen Jag har tidigare drivit ett spelbolag men jag avslutade det och nu kör jag det här konceptet på mina egna villkor....

Ha en fortsatt bra vecka annars

Shooter 2020-04-05 16:29

Rak DD: 8-2.

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:32

hädanefter ska jag börja spika två favoriter och sen måla på fett. Ända rätta tills det sitter.

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:33

Hade spel på 10an som hoppade och hade vunnit lätt ... min vanliga tur.

Staketkusken 2020-04-05 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680667)
Tänkte börja med två favoriter men då hade ju Nicklas torskat bara för det som han alltid gör annars men just när jag garderar med nästan hela fältet så ska tönten vinna. Så är travet hela tiden ständigt och jämt 24/7 alltid så man lessnar till slut.

Riggat tyvärr och mycket vem-FÅR-vinna-loppet-tänk i dag. Tjänster och gentjänster, vem är kompis med vem så tempot sänks och attackerna uteblir, vilka är stallkamrater ... Mycket sånt att försöka lista ut också.

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:34

Tvåa

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:37

tider är viktigt och den hade 14,6am .... tvåan 12,6ak

viking90 2020-04-05 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680673)
Hade spel på 10an som hoppade och hade vunnit lätt ... min vanliga tur.

Jag hade låst på 3&9, 9:a hade vunnit lätt utan galopp...Min vanliga tur...

Eller? ;) Många som hade "otur" i det loppet.

HuBBaBuBBa 2020-04-05 16:40

men det är ju exakt så här det ska vara .... alla sitter med i princip samma system (nästan) och sen när en skräll kommer så åker alla. Skrällopp NR1 och skrällen kom.
Favoriten gick med skor idag och över 60%... måste va det största skämtet i travhistorien.

Santorini 2020-04-05 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680665)
Så less på travet. Går aldrig min väg och det är ett tecken på att man ska lägga ner och spara degen istället och blir rik på riktigt :)

Dina känslor styr dina tankar, när det inte går som du tänkt. Ta kontroll på dina känslor som vill ge upp när du har motgång. Och koppla in tankarna igen. Känslorna hade glömt vinsten på v75 igår och vill ge upp och skita i allting. Lugna ner dig och koppla tillbaka sunda förnuftet igen.. För om du bara reagerar med känslor, så förlorar du kontrollen på dig själv. Känslan säger dig att du är värdelös. Skulle du fråga ditt rationella tänkande om den känslan är sann. Skulle den svara att det är inte sant. Så ge inte upp och känn dig värdelös vid en motgång, bara för att känslan säger så. För jag vet att du inte vill vara sådan som person. Jag vet att du lägger ner oerhörd mycket tid på att plugga inför trav Lopp. Och det sliter när du på provet vill ha alla rätt, och du missade någon detalj för alla rätt. Lär dig bli en bra förlorare innan du kan bli en bra vinnare!!!!

Dahle 2020-04-05 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 680677)
Jag hade låst på 3&9, 9:a hade vunnit lätt utan galopp...Min vanliga tur...

Eller? ;) Många som hade "otur" i det loppet.

Lämnade in på mobilen, det konstiga var att jag klickar på nr.4 så blev nr.6 markerad. Klickar bort den, gör om, hände samma sak. Tänkte vad i h.....
Jag gör om och till slut får jag med nr.4 på bongen.
Kunde fått med skrällen fast jag inte velat ha den. Haha

Nu får man ta revansch på DD
5
1,11