Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Dannero 11 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/40655-v75-dannero-11-april/)

Santorini 2020-04-10 22:22

V75 Dannero 11 April
 
Flera kallblodslopp på Dannero. Vad gör jag då. Jo skyndar mig att köpa andelar med SO Norrland innan de tar slut. Är det någon gång du ska satsa på andel, så är det till denna omgång. Lycka till SO.

Staketkusken 2020-04-11 08:10

V75-1: 2 Emilie K. känns intressant med resa på innerspår och lucka. 10: 2-2-2 är årets rad så här långt. Vann näst senast barfota runt om och tränaren utlovar samma den här gången.
Kusken känner jag däremot inte till :p

tvablaa 2020-04-11 08:19

Jag följde ditt exempel. Kör hårt SO!

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 681850)
Flera kallblodslopp på Dannero. Vad gör jag då. Jo skyndar mig att köpa andelar med SO Norrland innan de tar slut. Är det någon gång du ska satsa på andel, så är det till denna omgång. Lycka till SO.


Altoc 2020-04-11 08:22

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 681870)
V75-1: 2 Emilie K. känns intressant med resa på innerspår och lucka. 10: 2-2-2 är årets rad så här långt. Vann näst senast barfota runt om och tränaren utlovar samma den här gången.
Kusken känner jag däremot inte till :p

Torvinen blev 2a i finska kuskligan ifjol. Har vunnit över 1500 lopp trots att han bara är 28 år. En mycket duktig kusk!

Staketkusken 2020-04-11 08:52

Roat mig med att gå igenom kuskar och tränares bevisade form.

Magnus A Djuse har kört 44 lopp i april och har resultaten 5-4-8. Bra! Men hans 15 senaste starter är mindre smickrande (raden börjar med starten längst bak i tiden):
3, 0, 0, 6, 4, 0, 0, d, 0, 4, 7, 0, 6, 4, 3.


Thomas Lönn har sedan i mars 18 starter som tränare med fina 3-4-2 som resultat. Med andra ord har 50% betytt minst en plats!


Ingvar Nyberg som kusk sedan i mars:
2, 1, 7, 3, 4, 0, 6, 7, 0, 0, 6.


Robert Dunder har 47 starter som tränare hittills i år och 11 segrar, vilket gör 23%!


Svante Båth har 28 starter som tränare under april med raden 4-5-1. Det som dock kan ”oroa” är att sedan 31 mars har tre av hans hästar strukits från lopp med halsinfektion.


Som kusk är Erik Adielsson i diffus form sett till den här senaste veckan. 17 starter har det blivit med 3-2-0 som resultat.
Alla veckans resultat enligt följande:
1, 1, 4, 0, 2, 0, 0, d, 1, 5, d, 0, d, 0, 4, 2, 4.

valo 2020-04-11 09:02

Falcon W.F.
 
Ska nog inte spela idag men fick se att Falcon W.F. körs av pensionären Janne Norberg. Blir nästan lite orolig men Falcon är ju som en tankvagn, lätt att köra när den håller sig i skinnet. Som att lägga i ettans rattväxel på farsans gamla Opel Rekord -62, växla upp till tvåan efter några hundra m. och sedan köra på trean resten (den var treväxlad). Falcon har visat förut att han går bra direkt
efter man tagit bort dubbdäcken.

PS Janne N. 74 år...

Piraten 2020-04-11 09:43

Björlifix streckad på 1 procent, känns som att han har betydligt större chanser än så. Kanske låsa på tre i det loppet? Myrsjös Stalo, Björlifix och Norrlands Scott.

Santorini 2020-04-11 09:47

SO Norrlands andelar är slutsålda. Tur man hann köpa. Vill också säga att Jens Statistik spikar MR Marvelous med Ulf Olsson i tredje,och Ulvåsen med Per Linderoth i fjärde. 2 hästar på innersniffen.

Spiritus 2020-04-11 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 681874)
Torvinen blev 2a i finska kuskligan ifjol. Har vunnit över 1500 lopp trots att han bara är 28 år. En mycket duktig kusk!

Finns det verkligen inget dåligt att säga om honom? Inga mystiska mediciner i stallgömmorna? Inga saltade fakturor till hästägarna? Har du legat av dig?

SO 2020-04-11 10:05

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 681850)
Flera kallblodslopp på Dannero. Vad gör jag då. Jo skyndar mig att köpa andelar med SO Norrland innan de tar slut. Är det någon gång du ska satsa på andel, så är det till denna omgång. Lycka till SO.

Blev lite chockad när jag läste vad du skrivit. DU Sätter ju en jäkla press på mig!! Men å andra sidan gillar jag utmaningar och har bra självförtroende och torrt travöga. Det bara small till i morse och alla andelar tog ju slut. Mycket tack vare dej, hehe. Så nu gäller det bara att leverera !!!!

Nu är grundtanken klar sedan länge och det blir TVÅ spikar. Verkar det. Inget överraskande egentligen (åtminstone för dom som följt mina tidigare tips) . Kollat lopparkivet och fått bra info från "mitt håll",

Men hur hitta alla ev 1%-are? Sådana som går utanför "boxen". Givetvis måste en hel del tur till för att det ska klaffa. Det finns ju hundratals scenarier vad som änder i ett travlopp och många är i efterhand osannolika.

NU ska vi gå en härlig promenad "runt nattviken". Kallas i folkmun för Antikrundan då det är mest gamlingar som går den. Bra att rensa hjärnan innan inlämningsdags

Santorini 2020-04-11 10:16

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 681895)
Blev lite chockad när jag läste vad du skrivit. DU Sätter ju en jäkla press på mig!! Men å andra sidan gillar jag utmaningar och har bra självförtroende och torrt travöga. Det bara small till i morse och alla andelar tog ju slut. Mycket tack vare dej, hehe. Så nu gäller det bara att leverera !!!!

Nu är grundtanken klar sedan länge och det blir TVÅ spikar. Verkar det. Inget överraskande egentligen (åtminstone för dom som följt mina tidigare tips) . Kollat lopparkivet och fått bra info från "mitt håll",

Men hur hitta alla ev 1%-are? Sådana som går utanför "boxen". Givetvis måste en hel del tur till för att det ska klaffa. Det finns ju hundratals scenarier vad som änder i ett travlopp och många är i efterhand osannolika.

NU ska vi gå en härlig promenad "runt nattviken". Kallas i folkmun för Antikrundan då det är mest gamlingar som går den. Bra att rensa hjärnan innan inlämningsdags

Hoppas promenaden gjorde gott. Känn ingen press. Du kan det här. Och vi som köpt andelar står och faller med ditt system. Gillar att du gillar utmaningar och har självförtroende. Då vågar man gå sin egen väg och tro på sina idéer. Ett stort lycka till idag!

Shooter 2020-04-11 10:50

Nöjer mig med ett litet system idag. Det ser inte helt omöjligt ut trots allt.

Glad påsk!

V75
Inlämnat: 2020-04-11, 11:49
Dannero
Lördag 2020-04-11
Start: 15:00
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 9, 11, 14 (2, 10)
2: 1, 4, 11 (14, 12)
3: 6 Digital Dominance (1, 14)
4: 1 Ulvsåsen (12, 8)
5: 2, 3 (10, 8)
6: 8, 13 (5, 7)
7: 2, 6, 9 (1, 5)

4x3x1x1x2x2x3 = 144 rader.
144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: CVC DHS MQZ

freddiv 2020-04-11 11:23

Hej, har inte skrivit mycket men läst desto mer allt ni skriver. Blev lite nyfiken på när ni skriver att ni köpt in er på andelar. Var hittar man dessa?

Flyer 2020-04-11 11:39

Småkul omgång så får bli något system.

Rensare kan vara:

Lisa S.E. Gick 14.4 full väg sist och det är hon väl bäst på startvolten med. Dessutom i väldigt tufft gäng och bricka 8.

Jervjegeren. Norska kallblod brukar ofta vinna mot di svenska och den här har ju farten i sig men mycket galopp också.

Järvsö Aron. Var 1 tiondel efter Elsas Faks sist och helt bortglömd trots att den tränas av Jan-Olov Persson

Staketkusken 2020-04-11 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av freddiv (Inlägg 681916)
Hej, har inte skrivit mycket men läst desto mer allt ni skriver. Blev lite nyfiken på när ni skriver att ni köpt in er på andelar. Var hittar man dessa?

https://tillsammans.atg.se/hittalag?...=RECENT_ACTIVE



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved