![]() |
Oj vad bra han var!!!
|
Härligt! Det var en bra början på V4. :claps:
|
bajs häst
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jäklar vad bra Happy Celebration var. Synd att hon skulle studsa så jävligt.
|
snabbaste tiden i fältet 14,4 am
|
Whoops. Miljonutdelning (igen) om Discokulan sviker.
Osterc ser laddad ut i värmningen. Kanske, kanske. |
Citat:
|
Chans DD. 9 mot 1.
|
Ingen idé att spela DD med favven i första iallafall. Vinnaroddset i andra loppet är samma som för DD-komberna.
|
Martin De Bos ser ut som en stenklar platshäst här!
|
Citat:
Men tiden 15.6 som hon skrällvann på är en bättre måttstock på hur snabbt hon kan springa om resan stämmer. Vann ju på 15,7 idag så det verkar stämma bra. Osterc har 08,7 som rekord och Disco 09,9. Tror nog Disco vinner idag trots sämre tid. Men vinner Osterc är jag glad ändå - den har Dahle med på V4 och sitter då med 3 hästar i sista och ett värde på nästan 16K så det blir kul att heja på det systemet om 9 vinner nu:) |
Citat:
|
Disco var inte lika fin som de senaste starterna, men grejar det i alla fall.
|
Citat:
|
Citat:
Mvh |
Osterc övertygade inte idag Få se om man får snurr på den, men där lär behövas fler lopp i så fall.
|
Citat:
|
Osterc fick ju en bra resa men kroknade rejält. Stackars Lillgoopen har haft en iskall påskhelg tävlingsmässigt. Ok beror ju mycket på hästarna men det är lite märkligt. Har väl i.o.f sig en andraplats idag. Vinner väl DD 2 nu när jag skriver ner han ;)
|
Vafan hände med Martin? Inte i ordning för fem öre såg det ut som...
Scorpions Madness (startsnabb, plats) och Upper Face (dunderbra när han vill, vinn eller försvinn) nu! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lade bara till att OM 9 skulle vunnit så hade jag hejat som bara den på Dahles V4;) |
Electrical Rain får ett sista chansspel.
|
Citat:
|
Härligt Unter. Perfekt smygresa i årsdebuten. Härlig Muscle Hillare.
11 ggr slanten satt som en smäck :clap: |
En riktigt katastrof helg spelmässigt, inte många rätt nånstans...
Men men fick ju se en del fina hästar i tävling iaf! |
Citat:
|
Jäklar vilken bra utdelning. Ok Nobels Winner hade väl krävt storgaddning. Men övriga fanns ju på kartan. Låg lågt med streckspelet idag (tyvärr) men det är ju betydligt lättare med facit i hand.
En Intensiv travhelg är över och nu väntar härliga Åby tävlingar med Pokalkvalen och Paralympic finaler. |
Åh herregud vad formlös man varit den påskhelgen = gul som en påskkyckling tror jag får rygga Basses andel á 5 kr för att återfå formen igen:rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
Ska göra ett försök i alla fall. Tack för köp! |