![]() |
Citat:
|
Citat:
Hade suttit med 7 streck inför sista om han var lite smartare den gode Rickard. :thumbdown: |
Tv-folket hela kvällen: Beluga West ska bli fölsto efter det här loppet och Untersteiner ligger lågt.
Resultatet: Vann med några meter. Tv-folket efteråt: Jaha, har man ändrat sig om fölsto nu tro? Nåväl, nu ska vi prata Elitloppet. Rigg-tv. |
Citat:
|
Untersteiner var allt annat än uppåt på Beluga West. Hennes sista start i karriären. Hänger med och gör det hyggligt, sliten, ger henne en smygare och hoppas hon plockar en slant. ----- är inte trav fantastiskt ibland suck
|
Vad pysslade Stefan Persson med?? Thorn Bird hade ju fått ett drömlopp om hon stått på benen i starten:cry:
Jaja, vi tar henne nästa gång till bättre odds. |
Citat:
Travronden kanske en del tänker nu, men de ägs ju också på någon vänster av Svensk travsport. Men hade det å andra sidan varit en okänd amatör som sagt sådär och sen vunnit, ja då hade de ifrågasatts för en sådan behöver ATG-tv inte klia på ryggen och så vidare. Nu var det Untersteiner, en av ”De Stora”. |
Citat:
|
Haha, Eklundhs styrning med Super Grabben kan ha varit årets absolut sämsta. Hade varit bättre med tredje invändigt istället för att överta ledningen efter 08-tempo. Jösses vad usel driver.
Men det som kuskar sällan fattar – att man måste vara med från redan från start och utmana om det. Speciellt från toppspåret 5. Sorgligt att se. |
Bara 2 frågor Staket:Har du kört häst? Och OM skulle du göra bättre?Om inte knip!
|
Citat:
|
Citat:
Jag har inte spelat ishockey, så jag får inte säga om en målvakt gjort en bra eller dålig insats och Löfven gör ett bra jobb – för jag har aldrig varit statsminister. Vet inte vad du kan och förstår om trav men ... |
Sumpade Challenge på att jag stod över Peters häst i femte. Idag blir det V86, men jag står nog över Challenge tror jag.
|